התחוללה סערה לאחר שאופירה אסייג גערה בשידור חי בכתב אתר הספורט ONE, איציק כלפי, מכיוון שלא היה זמין לעלות לשידור ברדיו תל אביב, זאת מאחר ושוחח בתוכנית אחרת ברדיו דרום. מאוחר יותר המגישה התנצלה בפניו ב"תכנית הספורט של ישראל" ב-102FM, אולם הרוחות סרבו להירגע. אמש (שלישי) התייחס מגיש החדשות והחזאי דני רופ לאירוע, ולא חסך במילים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"באופן כללי אני מעריך את אופירה אסייג על החריצות שלה ועל הדרך שעשתה", כתב רופ בעמוד הפייסבוק שלו. "הרייטינג שלה ושל ברקוביץ מוכיחים את ההצלחה שלה ובעיקר את שלהם ביחד. הסגנון לא מתאים לכל אחד בטח לא הצעקות ואגרסיביות ומצד שני אני מאד מקנא ביכולת להגיד הכל בפנים ללא פחד (בעיקר אייל!) אבל…".

"התעשיה הזאת של התקשורת וה'ברנז׳ה' מזמן שכחה מה זה יחסי אנוש. האינטרס והכוח לפני הכל. אין באמת חברים", הוסיף רופ. "הזדעזעתי כמו רבים מאיך שאופירה דיברה והתנהגה לכתב הצעיר והאומלל. באופן משפיל וכוחני. אבל לא הופתעתי לצערי יותר מידי".

"יש הרבה מנהלים ובעקר טאלנטים שהכוח מסנוור אותם ואז הם מרשים לעצמם להשפיל את הסובבים אותם ובעיקר את החלשים והצעירים", טען איש הטלוויזיה: "יכולתי פה לתת עשרות דוגמאות ושמות. רוב הפעמים זה לא קורה בשידור ולכן אף אחד לא יודע על זה. כולם שותקים.
תחקירנים מפיקים עורכים צלמים ואנשי במה מושפלים לא פעם".

"חברים-תזכרו, יחסי אנוש לפני הכל, תהיו טובים אחד לשנייה, תנו כבוד לאנשים שסביבכם", סיכם רופ. "ולטאלנטים המכובדים: זכרו שבלי כל האנשים האלה סביבכם אתם כלום ושום דבר! ואיפה תחנת הרדיו בה זה קרה? התעלמות! ממשיכים הלאה. עצוב".