מכות בקניון רמת אביב, הרשתות החברתיות

פעם שפכו דם למען ארצנו. היום שופכים דם למען כפכפים. ואלה הצפונבונים שעליהם חבר הכנסת מדבר

ח"כ דודי אמסלם יידרש עכשיו לשנות חלקים נכבדים ממשנתו החברתית המעמיקה, כי כשיצפה בסרטון החשוב הנ"ל, יבין שצפונבונים זה לא מה שחשב עד היום. זה כבר לא סתם כיסאות פלסטיק בראש בבריכות מלון באילת. כאן, בקניון רמת אביב, ואין מקום בארץ שהוא יותר צפונבון מקניון רמת אביב, מכות זה אגרופים קמוצים. מכות זה בעיטות באנשים מוטלים על הרצפה. מכות זה דם.

אומנם שווה היה לשפוך דם. פעם היה טוב למות בעד ארצנו. היום טוב למות בעד כפכפים. ועוד לא סתם כפכפים, אלא כאלה שעיצב קניה ווסט. מגומי! מגומי ממש! רק דמיינו את השיחה בין משה הצפונבון שאומר לאשתו “אני הולך לקנות את הכפכפים של קניה ווסט", והיא צועקת לו “מאמי, הוי מאמי, של קניה ווסט? אז אל תשכח את האקדח! ואם מפריעים לך בחניה, או עוקפים אותך בתור, אל תשכח לירות בהם".

לא ידוע לנו הרבה על המשתתפים בקטטה, אבל גם מה שידוע הוא די חיובי בסופו של דבר. אנחנו יודעים שכואב להם עכשיו, ואנחנו יודעים שמגיע להם. מי שמשתתף בקטטה חייב להביא בחשבון שיש בשעשוע המסוים הזה סיכונים. ואם הוא לא רוצה להיפגע, ולחיות כמו בנאדם מן השורה שהולך לקניון כדי לקנות, לשתות קפה, ובעיקרון להסתפק בפעילות בריאה ונורמלית, אז שינהג בנימוס ושיזוז הצדה כשמתחילות מכות. אחרי הכל, הוא הרי צפונבון.