אמש שודר פרק "גלגל הצלה" בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", שהווה הזדמנות אחרונה לכל הזוגות המודחים לחזור לתחרות, רגע לפני המעבר לשידור חי ואיחוד הקבוצות, משתי קבוצות לקבוצה אחת. ביום שני יעבור ריאליטי הריקודים של "קשת 12" לשידור חי עם קבוצה מאוחדת שתכלול שמונה סלבריטאים ושמונה רקדנים, עם הזוג התשיעי שחזר במסגרת "גלגל ההצלה" והם יתחרו ביניהם - כאשר הבחירה תעבור מהשופטים לצופים בבית.

משה אשכנזי והרקדנית ג'ניה ליבמן ניצחו אמש בשלב גלגל ההצלה של ״רוקדים עם כוכבים״, כאשר קיבלו את הדירוג הגבוה ביותר של הקהל והשופטים. השניים חוזרים הישר לשלב השידורים החיים של התכנית, שמתחיל בשני הקרוב.

פרק "גלגל ההצלה" של הריאליטי הצליח גם הוא לכבוש את טבלת הרייטינג של אמש עם נתון מרשים ביותר של 21.1 אחוזים ו-554 אלף צופים. מולה "המסעדה הבאה" של "רשת 13" צנחה ברייטינג וקיבלה נתן נמוך במיוחד של 8 אחוזים ו-216 אלף צופים בלבד.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12", שקיבלה 17.1 אחוזי רייטינג ו-438 אלפי צופים, על מהדורת "רשת 13", שקיבלה  8.6 אחוזי רייטינג ו-241 אלפי צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "מהדורה מוקדמת" שגרפה 11.7 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" ששידרה את "המטה", קיבלה 5.8 אחוזים.