חוזר למסך: לפני פחות מחודש, אחרי תקופה של שמועות לגבי מצבו הרפואי, חשף איש הטלוויזיה יגאל שילון כי איבד את יכולותיו הפיזיות בסרט הדוקומנטרי אודותיו בהגשת ארז טל. בסרט, ששודר בקשת 12, נחשף כי בעקבות נפילה שעבר בביתו, שילון מרותק בשנתיים האחרונות לכיסא גלגלים ולא מסוגל להתנייד.

מאוחר יותר נודע כי המגיש הוותיק ישוב בקרוב למסך, הפעם בזכיינית רשת 13. התוכנית עתידה לעלות לאוויר כבר ביום חמישי הקרוב, אחרי "שנות ה-90" והאורח הראשון בה יהיה מכר טלוויזיוני ותיק של שילון.

פרומו לתוכניתו החדשה של יגאל שילון ברשת 13. באדיבות רשת 13

שילון הנחה את תוכנית המתיחות המצליחה של שנות ה-90 "פספוסים", שרצה על המסך במשך 15 עונות משנת 1994 עד 2008. אחד האנשים המזוהים ביותר עם התוכנית, הקומיקאי אלי יצפאן חיקה בה מגוון רחב של דמויות, ומתח אנשים בישראל ומחוצה לה. כעת, יצפאן יהיה האורח הראשון בתוכניתו החדש של שילון. תוכנית האירוח החדשה תעשה כבוד לפספוסים הגדולים מכל הזמנים.

כזכור, בסרטו של טל אודותיו סיפר שילון: "קמתי להשתין, מעדתי והחזקתי. מצאתי את עצמי על הרצפה והראש נפתח. כולי הייתי בדם". כתוצאה מן התאונה הפך לנכה ברוב גופו, דבר שגרם לו, לדבריו, לחוש בושה גדולה: "אני התחבאתי, מאוד התביישתי. בבית החולים קנו לי כובע כדי שלא יזהו אותי. לא רציתי שאנשים ירכלו עליי".