"צומת מילר" של אדיר מילר, הקומדיה המצליחה של "קשת 12" חזרה אמש (ראשון) למסך בעונה חדשה ורביעית במספר, שעומדת בסימן של מספר שינויים: אנאלי (גיה באר- גורביץ')  וגולן (אורי עטיה) עתידים להביא ילד לעולם ואנאלי מחליטה לקרוא לילד בשם - בגין.

העונה תלווה את הזוג הצעיר במהלך הכניסה להריון והלידה, כמו גם האתגרים שמציב תינוק חדש בבית. רותם (עדי חבשוש) תפגוש לראשונה את אמה שרוצה לחדש את הקשר עמה אחרי שנים של נתק ותמשיך לחפש את עצמה.

אנאלי, צומת מילר (צילום: צילום מסך)
אנאלי, צומת מילר (צילום: צילום מסך)

עופר (גל זייד) ממשיך בדרכו לתחמן את העולם ולרדת על בתו רותם ואף מתחתן לקראת סוף העונה. מאיה (דיקלה הדר) ואדיר מתמודדים עם השחיקה בחיי הנישואין, ולראשונה הם אף מתמודדים עם אתגר חדש שלא הכירו - גידול נערה מתבגרת.

פרק הפתיחה ששודר אמש הביא לזכיינית נתוני רייטינג מרשימים ביותר, כשהוא עוקף את רף 20 האחוזים היוקרתי. הסדרה של אדיר מילר שברה שיא - ההשקה עם נתון הצפייה הכי גבוה לקומדיה בחצי העשור האחרון וההשקה הכי גבוהה של "צומת מילר" מאז הפיצול, עם 20.7 אחוזי צפייה ו-512 אלפי צופים. מולה, "הישרדות" של "קשת 13" קיבלה 12.3 אחוזים ו-285 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12", שקיבלה 17.6 אחוזי רייטינג ו-469 אלפי צופים, על מהדורת "רשת 13", שקיבלה 9.3 אחוזי רייטינג ו-232 אלפי צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "שש עם", שגרפה 9.9 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 13.4 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" ששידרה את "שש", קיבלה 5.7 אחוזים ו"מדד ישראל" שקבילה 5.6 אחוזים.