הישרדות VIP, פרק 50. אתם קולטים מה זה? התחלנו באוקטובר, הגענו במרץ לפרק מספר 50. אם נשווה את זה להישרדות ארה"ב, זה שלוש עונות ועוד 4-5 פרקים לתוך העונה הרביעית. אבל סוף סוף בערוץ 13 והפקת הישרדות הודיעו – "חמישה פרקים אחרונים". זהו. כל מי ששרד עד לפה מול המסך – הכבוד הוא כולו שלכם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

והיה גם פרק. תרשו לי בבקשה להתעלם מכל ההתחלה הנדושה של "שורד X רוצה לראות את המשפחה והכל תלוי בשורד Y בבקתה". הלב של דנדן לא היה מאפשר לו לעשות משהו אחר מלבד לתת לג'קי להיפגש עם הטאבלט. זה לא משהו שלא ראינו קודם לכן עם רוב השורדים האחרים, ולכן את מסחטת הדמעות השבועית של הישרדות אפשר להשאיר מחוץ לטור הזה.

בפרק אתמול התרחש דבר אחד חשוב  במיוחד– ההדחה של דנדן. השורד הטוב ביותר של העונה, ולחלוטין החביב ביותר, הודח. זה היה אמור לקרות במוקדם או במאוחר, ולדעתי ההפסד בדו-קרב רק הקדים את הגורל שלו במספר שעות ספורות, אבל ההדחה של דנדן סיימה את העונה לא רק עבורו, אלא גם עבור הצופים שעוד קיוו לקבל קצת טוהר לב בעונה הזו.

ההדחה של השורד המבוגר הייתה מתבקשת ולו בגלל שהסכנה של נוכחותו בגמר הייתה גדולה מדי. אין מושבע שלא היה מעניק לו את הקול שלו, ואיך אפשר אחרת? אבל זה בסדר מר בולוטין, אתה אולי לא זכית במיליון, אבל אני בטוח לחלוטין שאת תואר חביב הקהל כבר קטפת מזמן.

דנדן בולוטין (צילום: צילום מסך רשת 13)
דנדן בולוטין (צילום: צילום מסך רשת 13)

הדיל בין ג'קי לזהר הוא טוויסט אחד יותר מדי, בעונה שגם ככה הייתה רוויה טוויסטים. אני לא יודע אם ג'קי תבטל לו את החסינות או לא, אבל במקום זהר אני אפילו לא בונה על זה. ג'קי עבדה עליו יותר מדי פעמים לאורך העונה, והסיבה היחידה שהוא בכלל בסיטואציה המוזרה הזו היא שהוא הצליח להתעורר בזמן והבין שאם הוא לא ידאג לעצמו, אף אחד לא ידאג לו – ולקח שתי שרשראות חסינות ברציפות.

ואת זה צריך להגיד לזכותו של מר שטראוס. הוא הודח בעונה הקודמת כי היה נאיבי. הוא פתח את העונה הזו בדיוק באותה צורה והודח בלי להשתמש בפעמון. אבל זהר, כמו שועל אמיתי, הבין למי כדאי להתחבר מתי והצליח להגיע לחמישייה האחרונה. זה אולי לא המשחק הכי יפה, אבל בהישרדות זה לא משנה, מה שחשוב זה להגיע לסוף ואת זה הוא עשה – אז כל הכבוד לו. 

עוד אירוע בעל חשיבות היה השיחה בין ג'קי ליתר הנשים. בפעם הראשונה, ג'קי שמה להן מראה מול הפרצוף. היא זו שעשתה הכל, היא ויתרה על הפעמון, ויתרה על משימות וקיבלה קול בכד, בזמן שהן (עם החרגה קלה על אלה) לא עשו כלום במשחק מלבד ללקק לג'קי בזמן שהיא סוחבת אותן על הכתפיים לסוף המסלול. אגב, התגובה של שירה לעניין? פרייסלס. אולי היא סוף סוף נזכרה שג'קי לא שמה עליה 70% מהזמן באי.

שירה פרבר (צילום: צילום מסך רשת 13)
שירה פרבר (צילום: צילום מסך רשת 13)

למי שתוהה אם זו הפעם האחרונה שנשמע על כך, אל תדאגו, זה הנאום של ג'קי לגמר. או לפחות זה צריך להיות הנאום שלה לגמר, כשהיא מסבירה לכל מי שקיבל ממנה סכין בגב או סתם הודח כי לא בא לה טוב בעין, למה היא ראויה לתואר השורדת האחרונה.

חמישה שורדים נשארו, אחד או שניים יודחו לקראת הגמר הגדול – אם אני צריך להמר, זהר יהיה אחד מהם בוודאות. השנייה? ככל הנראה שירה, שכבר יותר מדי פעמים נרמז לה שאין לג'קי בעיה לזרוק אותה מתחת לגלגלי האוטובוס. בכל מקרה, כמו כל יתר העונה הזו – הכל תלוי במה שעובר לג'קי בראש. 

הישרדות VIP – הישורת האחרונה, הנה זה מגיע!