השבוע עבר ריאליטי הריקודים של קשת 12, "רוקדים עם כוכבים", לשידור חי עם קבוצה מאוחדת של הזוגות שהגיעו משתי הקבוצות, עם הזוג התשיעי שחזר במסגרת גלגל ההצלה, משה אשכנזי והרקדנית ג'ניה ליבמן והם התחרו ביניהם - כאשר הבחירה עברה מהשופטים לצופים בבית. עד השבוע השיגו פרק התוכנית נתוני רייטינג מטורפים כשהם עוברים באופן קבוע את רף 20 אחוזי הצפייה.

אמש שודר פרק הלייב השני - ספיישל פורים מיוחד במהלכו התחפשו הסלבריטאים והרקדנים לדמויות אהובות. על פי הצבעת השופטים והקהל בבית - עדן פינס והרקדן אוראל כלאף היו הזוג שהודח אמש מהותכנית.

לוסי איוב ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
לוסי איוב ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

שידורי לייב מהווים אתגר עבור הזכייניות מבחינת ההפקה וקצר השידור, לעומת הפרקים שהוקלטו ושודרו מראש עד כה. נראה כי המעבר לשידור חי לא עשה חסד לריאליטי המצליח "רוקדים עם כוכבים", וגם פרק השידור החי השני לא עבר את רף 20 האחוזים היוקרתי.

ספיישל פורים של "רוקדים עם כוכבים" גרף אמש 19 אחוזי רייטינג ו-497 אלפי צופים, נתון מרשים ביותר, אך נמוך מהרף הגבוה שהתוכנית הציבה לעצמה עד כה. מולה "הישרדות" של רשת 13 קיבלה 9.9 אחוזים ו-290 אלף צופים.

ההדחה של דודו אוואט מ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
ההדחה של דודו אוואט מ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות קשת 12 שקיבלה 18.7 אחוזי רייטינג ו-470 אלפי צופים על מהדורת רשת 13 שקיבלה 7.5 אחוזי רייטינג ו-223 אלפי צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת 12 עם התוכניות "שש עם" שגרפה 8.8 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 13.9 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת 13 ששידרה את "אמנון לוי", קיבלה 4.6 אחוזים ו"מדד ישראל" שקבילה 5.1 אחוזים.