תפתחו חשבון משלכם: ענקית הסטרימינג האמריקאית נטפליקס הודיעה היום (חמישי) כי היא משביתה את האפשרות להשתמש באותו המשתמש במשקי בית שונים, וכי היא מרחיבה את האפשרות ליצור מספר תת-משתמשים תחת אותה הסיסמה, לפי הודעה שהתפרסמה באתר הרשמי של החברה.

נטפליקס (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
נטפליקס (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

הבשורות אם כך, עצובות, לחלק מאיתנו המשתמשים בסיסמה של אדם אחר איתו אנחנו לא חולקים משק בית. "תמיד ניסינו להקל על אנשים שחיים יחד כדי שיחלקו את חשבון הנטפליקס שלהם, עם מאפיינים כמו פרופילים נפרדים, ומספר ערוצי סטרימינג לתוכנית הסטנדרטית ולתוכנית הפרימיום שלנו", נכתב בהודעה שלהם.

"כשאלו מאוד פופולרים, הם גם יצרו איזשהו בלבול לגבי מתי ואיך אפשר לחלוק בחשבון נטפליקס", נמסר עוד. ואלו הבשורות הרעות: "כתוצאה, משתמשים מחולקים בין משקי בית שונים, ופוגעים ביכולת שלנו להשקיע בטלוויזיה ובסרטים מעולים ללקוחות שלנו", נכתב בהמשך. נטפליקס הודיעה כי בשנה האחרונה היא עבדה על מאפיין חדש שיאפשר למשתמשים מחוץ למשק הבית שלהם להתחבר בקלות, אבל בתוספת תשלום.

כלומר, כדי להוסיף משתמש שלא נמצא במשק הבית תצטרכו להוסיף כ-3 דולר בחודש. התוספת הזו מוגבלת לעד עוד שני משקי בית נוספים. אז קדימה, מי שצריך לפתוח משתמש משלו - הגיע הזמן.