אמש שודר ב"קשת 12" הסרט הדוקומנטרי המדובר "מלכה" החוזר אל פרשת האונס של מלכת היופי הישראלית ומיס יוניברס, לינור אברג'יל. הסרט זכה לאחוזי רייטינג נאים 16.6 ו-464 אלפי צופים ועורר שיח ברשתות החברתיות.

העיתונאית ברוריה אבידן בריר כתבה בעמוד הטוויטר שלה: "'מלכה: סיפורה של לינור אברג'יל' נותן בוקס בבטן ומשאיר את הסרט הקודם "מיס עולם האמיצה" (2014) מוטל על הקרשים. לפני הצפייה חשבתי שסרט נוסף מיותר התבדיתי. לינור אברג'יל ומי שמגלמת אותה בצעירותה השחקנית יעל אלקנה, מזעזעות, מטלטלות, מרגשות ונושאות מסר". 

בציוץ אחר הוסיפה אבידן ברירה גם ביקורת: "חסר לי בסרט המטלטל 'מלכה, סיפורה של לינור אברג'יל'. יעל אלקנה הנפלאה מגלמת את לינור הצעירה וסצינת האונס היא מהחזקות ולא נשכחות. לעומתה לינור מדווחת על חייה כעורכת דין מיומנת ומשאירה אותנו מחוץ ליסורי נפשה וחיבוטיה. היא הייתה דוגמנית מצליחה כשנטשה לטובת שלוש שנות לימוד בבית צבי".

היו גם כאלו שהעבירו ביקורת על איכות הסרט. "התוכנית על לינור אברג'יל הייתה מעניינת וחשובה עד אחרי סיום פרשת האונס, כל הסיפור שלה עם שאראס וההמשך היה מיותר", כתב אחד הגולשים.

גולשים אחרים הביעו מורת רוח על שיבוץ פרסומת מסוימת במהלך השידור: "שיא של חוסר טעם: פרסומת של גולף עם שני השחקנים, האנס והנאנסת, רגע לפני שידור 'מלכה' על לינור אברג׳יל". "משדרים את הסרט סיפורה של לינור אברג'יל, השחקנית יעל אלקנה מגלמת את לינור ואת האנס מגלם צחי הלוי... ואז, יוצאים לפרסומות, משודרת פרסומת של גולף ומי הפרזנטורים בסצנות אינטימיות? נכון, אותם שחקנים. איזו הטרלה פסיכית", כתבה גולשת אחרת.

בחברת "גולף" סירבו להתייחס. מקשת לא נמסרה תגובה.