שיא עולם חדש: העיתונאית ענת קם הגיעה להשתתף בגמר שעשועון הטלוויזיה הבינלאומי "המרדף" ב"כאן 11" ושברה את שיא התשובות הנכונות תוך שתי דקות.

העיתונאית הגיעה ל-25 תשובות נכונות בפרק הזמן הקצר, ובכך העפילה למקום הראשון בעולם, מכל המדינות בהן משודר "המרדף", בריטניה, אוסטרליה, סין, קרואטיה, גרמניה, נורווגיה, רוסיה, סרביה, טורקיה, ארצות הברית וישראל.

למרות השיא העולמי לא הצליחה קם לנצח בגמר "המרדף". על פי חוקי הפורמט, בגמר התוכנית עונים המתמודדים הזריזים על שאלות במשך שתי דקות, וגם הצ'ייסר, איתי הרמן, עונה על שאלות במהירות במשך אותו זמן. בסופו של דבר גם הרמן ענה על מספר זהה של שאלות, וקם לא הצליחה "להפיל את הצ'ייסר".

כזכור, השעשועון המצליח "המרדף", זוכה פרס האקדמיה ארבע פעמים, חזר לעונה שישית, וזוכה הפעם במגישה חדשה: לוסי איוב, המוכרת מהגשת אירוויזיון 2019 שנערך בישראל, ומהשתתפותה בסרטוני כאן דיגיטל. איוב ניווטה ביד רמה בין המתמודדים לשני הצ'ייסרים איתי הרמן ומיכל שרון.

"המרדף", המבוסס על הפורמט THE CHASE של רשת ITV, מצוות ארבעה ידוענים נגד הצ'ייסר בקרב מהיר ומותח של ידע כללי. אם יצליחו חברי הרביעייה לצבור כסף מבלי להיתפס, יוכלו לשחק ב"מרדף הגמר" על סכום הזכייה הכולל. אם ייתפסו – יעזבו את האולפן בידיים ריקות.