זה זמן הבינג': אחרי שבוע הפכפך, הסופ"ש כבר כאן, והוא חורפי במיוחד - הזמנה נהדרת לשבת על הספה ולנסות את הסרטים והסדרות החדשים בשירות הסטרימינג האהוב על הישראלים - נטפליקס. הנה חמשת הסרטים והסדרות שכדאי שתכירו, לטוב ולרע. 

עוגה או לא עוגה: ?Is It Cake

'עוגה או לא עוגה' היא מחזה מרהיב, שלא היססתי אם לצפות בה אפילו לשנייה. אגב, הריאליטי המגניב הזה הוא הנצפה ביותר בישראל השבוע על פי נטפליקס. בדיוק כמו השם הברור למדי, המשתתפים הנלהבים צריכים להחליט האם מדובר בכדור באולינג, ברווז גומי, נעל ספורט וכולי, או בעוגה מעוצבת שנראית בדיוק כמו המקור.

נשמע קל? אין לכם מושג כמה זה מורכב. המנחש המוצלח ביותר יזכה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, או במילים אחרות - 50 אלף דולרים. מדובר בריאליטי מסעיר שגרם לי לפצוח בבינג' אפייה.

''עוגה או לא עוגה?'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''עוגה או לא עוגה?'' (צילום: מתוך נטפליקס)

עד שניפגש: Without Saying Goodbye

סלבדור, ארכיטקט שנשוי לעבודתו, ואריאנה, אמנית שמשלימה הכנסה כמלצרית, נפגשים לפתע בבר רועש. קיטשי ככל שזה נשמע, רגע ההצטלבות קורה כשהיא מתנגשת בו עם מגש עמוס משקאות. משם ועד שייפלו זו לזרועותיו של זה - לא יעבור הרבה זמן, אך יחלפו כמה ימים עד שיבינו שחייהם הולכים להשתנות.

קשה לחדש כשזה נוגע לקומדיות רומנטיות, בייחוד כשהן חמודות במיוחד ובסטייל של 'כנגד כל הסיכויים'. למה אני בכל זאת ממליצה על 'עד שניפגש'? מדובר בקומדיה רומנטית עם טוויסט, שמצליחה לרגש, לבדר, וגם להביט אל העולם האמיתי בציניות מהולה בעצב. אחלה שיחה עם היקום האמיתי.

''עד שניפגש'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''עד שניפגש'' (צילום: מתוך נטפליקס)

עושים צחוק: Standing Up

'עושים צחוק', דרמה קומית מעורבבת עם הרבה תקוות וחלומות, תעניק לכם הצצה מרתקת לחייהם של ארבעה סטנדאפיסטים מארץ הבגט, שכל אחד מהם חולם על הבמות הגדולות. עם הרבה חוסר אמונה מהסובבים אותם, עבודות מזדמנות ומתישות ומלא הרמות גבה, הם יצליחו לעשות צעד משמעותי אל עבר ההצלחה - כל אחד בדרכו.  

איך יקבלו את זה? מי יהיה איתם כשהזרקור ייעצר בדיוק עליהם? תנו צ'אנס לסדרה המופלאה הזו, גם אם בהתחלה אתם חשים שפערי התרבות יקשו עליכם עם הבדיחות. שחקנים נפלאים, עלילה מצוינת, וצרפתית, שתמיד באה בטוב. 

''עושים צחוק'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''עושים צחוק'' (צילום: מתוך נטפליקס)

חוף מבטחים: In Good Hands

מליסה, אם חד הורית, חולה במחלה סופנית שמאלצת אותה לחשוב טוב טוב איך היא הולכת להשאיר את בנה בן ה-6 בידיים הכי טובות שאפשר. ממש במקרה, פוגשים מליסה והילד בגבר שדווקא מתחיל את ההיכרות עמם ברגל שמאל. מעט אחרי, יתברר שהוא רווק, ושמתפתח בין שני המבוגרים סיפור מעניין ועצוב, מסיבות ברורות.

אני מודיעה מראש, מדובר בסרט קשה לצפייה, בעיקר כי הסיפור קצת מדכדך, אבל בכל זאת לא הייתי מוותרת עליו. מדוע? הוא יצליח להזכיר לכם את הדברים החשובים באמת, את הכוח של האהבה בעולם ואת הכיף הכרוך בהזזת הציניות הצידה, לפחות לחלק מהזמן.

''חוף מבטחים'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''חוף מבטחים'' (צילום: מתוך נטפליקס)

מבצע סרטן שחור: Black Crab

מדובר במותחן שוודי על חיילת שצריכה לנסות לסיים מלחמה אפוקליפטית שהפכה את הכל לקרח. וכאילו זה לא מספיק, בתה זקוקה נואשות לעזרה ותקועה איפשהו בתוך סוף העולם הזה. 114 הדקות הללו היו עושות לי בעיקר רע. לסיכום - לא.

''מבצע סרטן שחור'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''מבצע סרטן שחור'' (צילום: מתוך נטפליקס)