אמש נערך ב"רוקדים עם כוכבים" ערב ספיישל עם שיריה של נועה קירל. "הערב כל זוג ירקוד לצלילי להיט של הכוכבת הישראלית שהביאה את הריקוד למרכז הבמה והפכה את הריקוד לחלק בלתי נפרד מהלהיטים שלה - נועה קירל", הסבירה בתחילת הפרק לוסי איוב. אך לצד הפרגונים לערב שהוקדש כולו לפועלה של הזמרת הצעירה, היו כאלו שמצאו את המחווה מעט מוגזמת.

"לא שיש לי משהו נגד נועה, היא חמודה וכבודה במקומה, באמת, אבל לא מצליחה להבין למה עשו לה תוכנית ספיישל", כתבה גולשת בעמוד פייסבוק של חובבי התוכנית. "קצת מביך המפגש שלה עם הרקדנים ועם ה'כוכבים' כאילו - אין זמרות קצת יותר מנוסות ועם יותר רפרטואר בארץ שיכולים להכניס קצת תוכן אמיתי לתוכנית ספיישל?".

"לא שאני מזלזלת בנועה, אבל לא חסר אמנים או זמרים עם רזומה עשיר של שירים", הוסיפה גולשת נוספת. "גם אני אמרתי כך, לא חסרים זמרים וזמרות שיש להם יותר וותק ממנה וראויים לערב מחווה משיריהם.יכלו אפילו לעשות ערב עם שירי זמרים שכבר לא בחיים זה היה יותר מרגש", סיכמה גולשת אחרת.

מהצד השני היו לא מעטים שהסכימו עם הבחירה בה. "לפני התוכנית היו לי סימני שאלה למה נועה, אחרי התוכנית אני מבינה למה היא הצעירונת הזו כל כך מוכשרת", כתבה גולשת אחת. "היא מקסימה וחמודה וטוב שעושים לה תכנית ספיישל בחצי הגמר בדרך כלל התכניות הולכות עם הצעירים ואם החליטו שלוקחים אותה, כנראה הסיבה נכונה. נחכה לראות בגמר מי יהיה האומן האורח", הוסיף גולש נוסף.

"ואוו, אני בהלם מכם... כמה ביקורת על נערה צעירה שעשתה כל כך הרבה בכל כך מעט זמן... אף אומן בארץ לא עשה כל כך הרבה עד גיל 20. אז שחררו את הביקורת ותפרגנו, היא משלנו, סיכמה גולשת נוספת.