צרחות בפאנל: הטונים עלו במהלך התוכנית "פגוש את העיתונות" ששודרה הערב בערוץ 12, כאשר חברי הפאנל, בהם הח"כים צבי האוזר וגלית דיסטל אטבריאן, צעקו אחד על השני והטיחו זה בזה האשמות. בייאושה, מצליח צעקה עליהם בחריפות - ובהמשך התנצלה. רינה אמרה: "די, אני לא מוכנה לזה, אתם מבזים את עצמכם ואת התוכנית שלי".

במהלך הפאנל, בו השתתפו גם ח"כ מוסי רז (מרצ) וח"כית רות וסרמן-לנדה (כחול לבן), פנה ח"כ האוזר לח"כית אטבריאן ואמר: "שר המשפטים הציג את חוק החיפוש והאופוזיציה עמדה על רגליה. חוק ההסתה בפייסבוק, נתניהו הציג סרטון באנגלית נגד החיפושים לתפיסת כלי הנשק. האופוזיציה בלתי אחראית במובן שהיא נגד חוק החיפוש". לאחר מכן, הדיון עלה לטונים גבוהים כאשר ח"כ האוזר הוסיף: "אני קורא לכם לתמוך בחוק החיפוש".

הצעקות בפאנל נמשכו, כאשר ח"כית דיסטל-אטבריאן פנתה לח"כ האוזר: "הממשלה הזאת מייעצת לאזרחים ללכת לחנויות נשק בעוד האוזר מדבר על איזה חוק זניח שאף אחד לא יודע מה הוא". האוזר נכנס לדבריה ואמר: "חוק החיפוש של להוציא נשקים שאת התנגדת". מיד לאחר מכן, רינה מצליח צעקה שוב ואמרה: "אני אוציא אותך מהאולפן, אני מבקש לסגור לו את המיקרופון, אני לא נותנת לו את רשות הדיבור והוא צורח, אני לא מוכנה לזה".

לאחר מכן, רינה מצליח התנצלה ואמרה: "אני מתנצלת שיצאתי קצת מגדרי אבל זה היה פשוט בלתי נסבל".