לפני הגמר הגדול: אמש התקיימה ההדחה האחרונה בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12. לפי הצבעת השופטים והקהל בבית עם שיא של למעלה מחצי מיליון הצבעות - אלכס ונינה ומעיין וארטיום תפסו את שני המקומות בגמר התוכנית, בעוד שיעל ואנטון ועדי וחיים התחרו בשידור חי על הכרטיס האחרון לגמר. את המקום השלישי והאחרון תפסו עדי וחיים, לאחר שניצלו ממעמד ההדחה. בכך, באה לסיומה דרכה של יעל בר זוהר בתחרות.

"רוקדים עם כוכבים", שהייתה אחת ההצלחות הגדולות ביותר ברייטינג בשנים האחרונות, ואף הצליחה לעבור את רף 20 אחוזי הצפייה כמעט בכל פרק, הגיעה אמש לנתון מרשים, אם כי לא גבוה בצורה מיוחדת מול שאר פרקי העונה - עם נתון של 20.3 אחוזים ו-488 אלף צופים. מולה, "מלחמה על הבית", סדרה דוקומנטרית חדשה בת ארבעה פרקים, במלאת 20 שנים למבצע "חומת מגן" של אלון בן דוד, קיבלה 6.5 אחוזים ו-181 אלף צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות קשת 12 שקיבלה 15.7 אחוזי רייטינג ו-402 אלף צופים. מהדורת רשת 13 קיבלה 6.2 אחוזי רייטינג ו-158 אלף צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת 12 עם התוכניות "שש עם" שגרפה 7.7 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 13.2 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת 13 ששידרה את "שש", קיבלה 3.6 אחוזים ו"מדד ישראל" שקבילה 4 אחוזים.