הזמן שתוכניות הריאליטי המובילות של שני הערוצים המובילים מגיעות אל סופן - "הישרדות VIP" של "רשת 13" במוצאי השבת האחרונה ו"רוקדים עם כוכבים" ביום שני הקרוב, תוכניות מציאות חדשות ממלאות את המסך, ומתחרות על הרייטינג.

"הכרישים", שחזרה אמש למסך בפרק בכורה, משודרת בהצלחה כבר שתי עונות ב- קשת 12 ולאחר עונה מוצלחת במיוחד מבחינת  השקעות כמו: משאבת ההנקה של אנבלה, משחק המחשב "warrior Rise to glory" ו-"Drop", חזרה "הכרישים" לעונה שלישית, עם מיזמים מפתיעים שמתעדים לשנות את חיי היום - יום של כולנו, עם השקעות מבטיחות ובייחוד השקעה אחת ששוברת את כל השיאים - 5 מיליון שקלים שאחד הכרישים השקיע באחד המיזמים. "הכרישים" הציגה אמש את נתון ההשקה הכי גבוה של ריאליטי ההשקעות בישראל.
 
אל הכרישים הוותיקים והאהובים, יסמין לוקץ', זהר לבקוביץ', אורן דוברונסקי ודובי פרנסס, מצטרף השנה כריש חדש - אמיר איל, הבעלים של קבוצת ההשקעות "אינפיניטי", איש השקעות ויזם עסקי, מבכירי שוק ההון בישראל ומומחה פיננסי בינלאומי. גם העונה, הכרישים יגשימו או ינפצו את חלומם של יזמים, המבקשים מהם להשקיע ברעיונות עסקיים. אם הם ימצאו מיזם שהם מאמינים בו, הכרישים ישקיעו בו מכספם הפרטי.  מאות יזמים נלהבים הגיעו לעונה החדשה וההשקעות כאמור, שוברות את כל השיאים. פרק הבכורה השיג אמש 16.5 אחוזי רייטינג ו-393 אחוזי צפייה.

"אהבה חדשה" שחזרה למסך ביום ראשון ושידרה אמש את הפרק השני היא  ריאליטי האהבה של "רשת 13", בהנחיית מאיה ורטהיימר ובהשתתפות 4 בנות מעולמות שונים שיוצאות לחפש אהבה חדשה, כל אחת בדרכה הייחודית. פרק הבכורה של העונה השנייה של "אהבה חדשה" השיג 12.8 אחוזי רייטינג, ואילו הפרק השני צנח מתחת ל-10 אחוזים.

מאיה ורטהיימר, ''אהבה חדשה'' (צילום: באדיבות רשת 13)
מאיה ורטהיימר, ''אהבה חדשה'' (צילום: באדיבות רשת 13)

מריאנה דייץ - מב"ש, בת 32 גרושה פלוס ילד, מתאמת מערכות איכות. עלתה מאוקראינה בגיל 8 חודשים, ומדברת רוסית שוטפת. מחפשת מישהו שיהיה הגבר בבית ולא תפגיש את בנה איתו עד שתדע שהוא האחד. דנה בן ארי בת 29, ממיאמי, במקור מפתח תקווה, מעידה על עצמה כברווזון המכוער, למדה באולפנה דתית. בנוגע לזוגיות - מעולם לא הביאה גבר להכיר את ההורים. לא מתביישת בגוף שלה ושמחה להציג מישהי עם מידות רגילות בתוכנית אהבה
 
אל אדידה - מת"א, בת 33, מאפרת מקצועית. חכמה ומלאה בסטייל, עלתה מצרפת בגיל 25 לבד. אישה עצמאית כבר המון שנים, והיום מחפשת אהבה וגם בית. מקום שבו תרגיש שייכת. שני גולן - מת"א, בת 35, עורכת דין. גדלה בנתניה בבית דתי, עם עוד חמישה אחים. יצאה מהדת בגיל 28 ועברה לתל אביב. היום מחפשת מערכת יחסים נאמנה והפחד הכי גדול שלה הוא שיבגדו בה. הפרק השני של "אהבה חדשה" ששודר אמש צנחה אל מתחת לרף 10 האחוזים וקיבלה  9.9 אחוזי צפייה ו-242 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורת "קשת 12" שקיבלה 15.2 אחוזי רייטינג ו- 358 אלפי צופים, על מהדורת "רשת 13" שקיבלה 6.9 אחוזי רייטינג ו-177 אלפי צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "שש עם" שגרפה 8.1 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12.2 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" ששידרה את "שש", קיבלה 4.8 אחוזים ו"מדד ישראל" שקבילה 4.4 אחוזים.