עונה חדשה של "אהבה חדשה" החלה ושני פרקי הפתיחה זרמו להם בקצב מסעיר. הכרנו שם את ארבע עלמות החן הבלתי נלאות. המילה האחרונה היא בהחלט שלהן, והן אלו שיחליטו מי יגור עם כל אחת מביניהן במשך 72 שעות. אז היכרות זריזה מי היו לנו שם:

שני, עורכת הדין בת ה-35, כפי שלבסוף גילינו (מתוקה, גיל הוא רק מספר), בחרה כמה מפתיע במיכאל הרופא החתיך - בגלל חוש ההומור כמובן.
דנה, ייבוא ישיר מקרני השמש של מיאמי, בחרה בעידן שהוא בעיניה חתיך הורס, ואפילו לא התחלנו לדבר שמדובר ב"הבן של" (כשאכן, אלוהים נתן לו במתנה).

"אהבה חדשה": אם זה הדייט הראשון, מזל שיש את מאיה ורטהיימר

מריאנה מב"ש, גרושה פלוס ילדון חמוד, בחרה ברזי הדתל"ש האובססיבי לחלבונים וכושר.

ומי עוד נשאר? אל החרדתית תוצרת צרפת ואמיר הגבר גבר. אז יאללה, אפשר להתחיל את העונה.
 
האמירה המיותרת של הערב:
מיכאל אמנם דוקטור ולא סתם ד"ר, אלא אלוף בפלסטיקה! אז מיכאל שלנו שאל את שני בת כמה היא ולא ממש ויתר. זאת למרות שכל ילד יכול לקרוא את שפת הגוף של העלמה שמתכחשת לגילה, ועל אחת כמה דוקטור שבאוטומט הוכיח כיצד קולט כל ניואנס קטן ועווית על תווי הפנים. הוא עוד הגדיל ואמר לה שלפי הקמטים, הוא יכול להעריך גיל של כל אישה. לפחות למזלו זרק את המספר 28, ולא חלילה וחס 35.

עידן ודנה מנהלים שיחה לאחר ארוחת הערב. עוד בקושי הספיקו להכיר, כולה כוס תה ראשונה שלהם יחדיו, וכבר הוא נואם לה "אני רוצה להכיר את הדנה האמיתית, בלי כל השואו. תורידי". דנה כמובן נפגעה עד עמקי נשמתה ולא מתאוששת. כבר כרטיס צהוב לעידן, בשלב מוקדם של המשחק.

דנה בן ארי (צילום: מתוך התוכנית ''אהבה חדשה'', רשת 13)
דנה בן ארי (צילום: מתוך התוכנית ''אהבה חדשה'', רשת 13)


טעויות בולטות:

רזי הבחור של מריאנה, נכנס כרוח סערה לבית ומיד בודק את האוכל במקרר. וכשגילתה לו שהיא מעשנת, הוא כבר מיד הבטיח לה שהוא יגמול אותה. אבא'לה, תנשום רגע.

מריאנה, כאמור, היא אמא גרושה לילד פעוט. כשרזי מגלה הוא חוטף חום. מילה להפקה, אולי היה כדאי לבדוק קודם מולו האם זה משהו שהוא מוכן לנסות, כי לא נראה שהוא נרגע מזה אלא רק נלחץ יותר ויותר.
 
מהלך מביך:

אל החמודה נכנסה לסוג של התקף חרדה קל עד קשה במהלך "הארוחה המשפחתית". היא התחילה לבכות וממש ניסתה להחזיק עצמה, אבל לא היה לה קל בכלל. ולמרות שממש ממש רצתה שאף אחד לא יראה, כמובן שכולם ראו. רק דנה התותחית לקחה אותה לצד והרגיעה אותה. 
דנה ועידן הציגו מופע אימים של אימון יוגה פרטי אחד לשני, כל אחד בתורו וכל אחד מהם מזיל על השני בתורו. וואו, זה היה מלחיץ ממש.

אל ואמיר בדרך לפעילות משותפת והוא על ההגה "עייף מת", מבקש שתדבר כדי שלא ירדם. אבל מה הבעיה? כשהיא עושה זאת, היא גם בכל הכוח נכנסת ברבאק כקודחת של החיים. גם לאמיר, וגם לפסיכולוג המסכן בבוקר. אמיר מחנה בצד דקה לפני שהוא מאבד הכרה. אוהבות אותך, קבל מפה חיזוקים.

אמיר וטל מ''אהבה חדשה'' (צילום: מתוך התוכנית ''אהבה חדשה'', רשת 13)
אמיר וטל מ''אהבה חדשה'' (צילום: מתוך התוכנית ''אהבה חדשה'', רשת 13)

 
מהלך מנצח:
עידן קם עם רגשות אשם ב-6 בבוקר, תקתק את הבית והעיר את דנה עם הצעה לקפה. מתחנף זה טוב.
ובחזרה לאמיר ואל בדרכם לדרום - הוא שכמעט התעלף מעייפות, עצר בצד ואמר שלא מרגיש טוב. אל מצדה עפה באוויר: "הוא מראה לי חולשה... וואלה, אחלה גבר!". וואלה, צודקת.    

ואז הוא לוקח אותה לטוס עמו ועם אבא שלו. אל, שחיה מהתקף חרדה אחד לשני, קולטת שזה מגיע ומצליחה להשתלט על עצמה ולשחרר כדי לא להרוס לאמיר. איזה קטע, לפתע מתגלה שיכולה לשלוט בזה. אז שומעת? אולי כדאי לבדוק מה ההתקפים האלו משרתים אצלך.

רמת סיכויי הזוגות:

דנה ועידן - התחיל טוב, כי חיצונית היא הזילה עליו שהוא חתיך הורס ומסתבר שהוא בקטע של הקרדשיאנס (והמבין יבין). אבל כדי להחזיק מערכת יחסים של שלושה ימים לפחות, צריך קצת יותר מזה. והסיבה שהקשר ירד לטימיון, היא שעידן רוצה לראות דנה אחרת ולא "דנה של השואו". ובמילים אחרות, הוא אמר לה תשתני ותרגיעי בזמן שהיא עפה, וכולם עפים עליה בצדק בחזרה. בקיצור, עידן הוא מוריד, ווואלה, לא אוהבות דאונרים.

מיכאל ושני - אחרי שירדה עליו ונגעה לו בנקודה הרגישה שהוא ילד, מיכאל לקח את זה קשה, כי...הוא ילד. אל לקחה את שני לשיחה שבה הודתה שתאכל'ס, לא שמתי לב אליו. שני מתאפסת ונראה שמתחיל בונדינג חיובי, שיכול להחזיק, טפו טפו, אפילו יומיים!

מריאנה ורזי - יוסטון ווי הב א פרובלם. אז למריאנה יש ילד שההפקה החרישה מרזי, שמסתבר שפחות בקטע. אז מכאן מסתמן שאין הרבה סיכוי, נקסט.

אמיר ואל - הוא אחלה גבר, כבר אמרנו? אז הנה, שוב. ואבא שלו, טולי, אפילו עוד יותר. והעלמה שבמצוקה חרדתית, לפתע שמה לב שהיא קיבלה את הגבר הכי שווה ומכריזה בפני הבנות - ניצחתי! המדליה בדרך. אולי זה יחזיק, בכל זאת נשארו 24 שעות ובתכנית הזו מדובר בנצח. חיים שלמים שנדחסים ביממה אחת. ימים יגידו. או יותר נכון, שעות.

הכותבות, בילי ורוית, הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)