המערכת הפוליטית כולה התעוררה אתמול בבוקר בתדהמה לנוכח הפצצה שהטילה יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן (ימינה), כשהודיעה על פרישה מהקואליציה כאשר ברקע דיווחים על כך שקיבלה הצעה לשריון במפלגת הליכוד והבטחה לתפקיד שרת הבריאות בממשלת ליכוד.

דרמות פוליטיות היו תמיד לחם חוקה של תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", ולא מעטים הם האנשים שאחרי כל אירוע פוליטי מחכים לתגובה של אייל קיציס וחבריו.

אמש, ב"ארץ נהדרת" כמובן שלא שכחו להתייחס לרעידת האדמה הפוליטית, שיצרה סילמן. "אני סיכלתי פיגוע חמץ בבית חולים ובזכות העירנות שלי החרמתי את כל האמל"ח - אמצעים לחם", אמרה שני כהן בדמותה של סילמן. הפרק של אמש הצליח לעבור את רף 20 האחוזים היוקרתי וסיכמה את הערב עם 20.3 אחוזי צפייה ו-529 אלף צופים, מולה "המסעדה הבאה" של "רשת 13" קיבלה נתון נמוך במיוחד של 7.6 אחוזים ו-238 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 16.2 אחוזי רייטינג ו-440 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 7 אחוזי רייטינג ו-186 אלפי צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "שש עם" שגרפה 6.7 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 9.3 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" ששידרה את "אמנון לוי", קיבלה 4.5 אחוזים ו"מהדורה מוקדמת" שקבילה 5.7 אחוזים.