המלצות הצפייה לסופהשבוע: הדבר המנחם ביותר לעשות במציאות הפוליטית העגומה שלנו הוא כמובן להתנחם מול נטפליקס. מתכבדת להציג בפניכם את חמשת הסדרות והסרטים הפופולריים של השבוע, ואת מה שחשבתי עליהם.

נטפליקס (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
נטפליקס (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

שלושים ותשע: Thirty Nine

ממש לפני גיל 40, שלוש חברות טובות שגדלו יחדיו מחליטות להתכונן לכל מה שטומן הגיל הזה בחובו. כך נפתחת עלילת הסדרה "שלושים ותשע", ובכל אחד מהפרקים הן ייאלצו להתמודד עם אתגרים שלא הכירו, וזה לא הולך להיות קל. בעיות אמיתיות, מכשולים, והרבה אומץ של עמידה מול הפחדים שלהן הם חלק ממה שתראו לאורך ההתרחשויות.

''39'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''39'' (צילום: מתוך נטפליקס)

משתלטות על הבלגן: Get Organized with The Home Edit

אם אתם חיים בשלום עם הבלגן שלכם ומברכים את הכיסא בחדר שהפך לארון בגדים, ודאי תהיו מופתעים שיש מקצוע כזה, לסדר ולקבל משכורת. קליאה וג'ואנה, מארגנות בתים מוכרות ברחבי ארצות הברית, הופכות ב"משתלטות על הבלגן" למרי פופינס של הסדר והארגון. בכל פרק הן יגיעו לבית אחר ויעזרו לכוכבים במצוקתם. 

אני לא יודעת אם זו הקורונה שהזכירה לנו שיותר מדי זמן בבית מצריך ניקיון, או שמא חג הפסח המתקרב, אך מרגע עלייתה של התוכנית לנטפליקס היא מאוד אהובה עלינו, הישראלים, בלשון המעטה. במבט ראשוני, נראה שמדובר בעוד מוצר שהורג זמן ותו לא, אבל הופתעתי למצוא משהו כיף שלגמרי היה שווה את הצפייה.

''משתלטות על הבלגן'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''משתלטות על הבלגן'' (צילום: מתוך נטפליקס)

קונג: אי הגולגולת: Kong: Skull Island

למרות שהסרט יצא לאקרנים כבר ב-2017, מהרגע שהגיח גם אל ענקית הסטרימינג הנפלאה שלנו, הוא מככב בראש טבלאות הצפייה. למי שאינו מטיב לכת בז'אנר, מדובר ברימייק לסרטי קינג קונג המיתולוגיים, שמתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה. שני חיילים, יפני ואמריקני, מתרסקים באמצע האוקיינוס השקט, ופוגשים בגורילת ענק בגובה 30 מטרים המכונה קונג. 

שנים אחרי, מספר מדענים שבים לאי הזה, אי הגולגולת, וגם הם יפגשו בגורילה. מה יגלו חבורת החוקרים על מה שאירע באי בכל השנים האלו? צפו ותגלו. השחקן הנפלא סמואל ל. ג'קסון יהיה אחד מאלה שיכניסו אתכם למסתורין.

''קונג: אי הגולגולת'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''קונג: אי הגולגולת'' (צילום: מתוך נטפליקס)

כלבלבי על: Superpower Dogs

ארבעה כלבלבים מתוקים להפליא עוזרים לחבריהם החדשים, כמה ילדים וחייזרית אחת, ויוצאים להרפתקה שכולה עבודת צוות וחברות אמת. כמעט בלתי אפשרי להישאר אדישים לאיכות המופלאה של הצילום והעריכה הכישרונית, ואיך שלא מסובבים את זה, הסדרה הזו פשוט לא תצליח לחמוק לכם מתחת לרדאר. 

יכול להיות שאתם לא מדמיינים את עצמכם צופים בסדרת ילדים, בייחוד שזמן הבינג' כל כך יקר לכולנו. דבר אחד יש לי לומר בתגובה - תחשבו שוב.

''כלבלבי על'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''כלבלבי על'' (צילום: מתוך נטפליקס)

רפסודיה בוהמית: Bohemian Rhapsody

גם "רפסודיה בוהמית" שיצא כבר ב-2018 נכנס לרשימת ההמלצות. רק השבוע עלה הסרט לנטפליקס, וכבר הוא ניצב בראש מצעדי הצפייה ברחבי הארץ.

קשה להתווכח עם ההצלחה של קווין, אחת הלהקות שעשו את זה בגדול בכל העולם. גם הסרט המגולל את סיפורה הצליח מאוד, וזכה באוסקר, בגלובוס הזהב ובעוד פרסים. שמחתי לראות לראשונה את כל מה שדמיינתי, כמו את פרדי מרקורי, סולן הלהקה, מטפס אל פסגת העולם, אבל משהו לא עבד. מספר אי דיוקים הוציאו את העוקץ מכל הסיפור ובעיקר הפכו את המציאות לקולנועית יותר.

''רפסודיה בוהמית'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''רפסודיה בוהמית'' (צילום: מתוך נטפליקס)