המצב מדרדר מרגע לדודלי: בקושי התחלנו את העונה החדשה של "אהבה חדשה" ברשת 13, וכבר כוחותינו עמדו אמש בפני פרק מותח במיוחד - שלב ההחלטות, כשהמשתתפות צריכות להחליט את מי הן משאירות ואת מי לא. היו כמה שהפתיעו אותנו אבל רק לרגע, כי מיד הן מבינות את הטעות. חבל שלא שאלו אותנו מי מתאים ומי לא, הן היו מקבלות תשובה במקום.

האמירה המיותרת

דקה אחרי ששני אמרה למיכאל שהיא מחליטה שיישאר, עולה לו. הוא אומר לה שהיא שונאת מלא דברים ולהפך. מכאן המצב יכול רק להתדרדר, כשני נופלת ברשת ושואלת אותו מה הוא שונא אצלה... לא, אל תפלי לשם. שום דבר טוב לא יכול לצאת מזה. ואכן הפה של מיכאל מדרדר את המצב מרגע לדודלי.

שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
שני ומיכאל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

הטעויות הבולטות

רזי מתחיל את הבוקר בפול פאוור על מאתיים. שוכב כמו שייח' על הספה ושואל את מריאנה: "את פתוחה מינית?" וגם אם כן, כרגע לא נראה שהיא תהיה פתוחה מינית דווקא איתו. הלאה. הוא ממשיך בלי להודיע, ומטיח בה שלא מתאים לו הקטע שיש לה ילד. הוא שונא ילדים! הרעש שהם עושים מעצבן אותו ואין לו סבלנות לזה. רזי חמוד, כדאי לפעמים לדעת מתי לעצור. אתה לא יכול להגיד את זה לאמא שאתה אמור להתחיל איתה משהו, או באופן כללי לאנשים באשר הם. הגדולה של כולנו נמדדת בהבנה מהו הרגע הנכון לסתום.

רגע, לא סיימנו. כי רזי כיכב אמש. והנה, הוא מתעקש עם מריאנה במהלך השייט שתהיה בשקט 5 דקות. לא בא לה בטוב, ואילו הוא מתעקש ומתעקש. אל תדאג בקרוב יהיה לך הרבה שקט ממנה.

מריאנה ורזי, ''אהבה חדשה'' (צילום: רשת 13)
מריאנה ורזי, ''אהבה חדשה'' (צילום: רשת 13)

המהלך המביך

דנה ועידן - היא החליטה שהיום הם לא הולכים להחליף מילה. הבחור אומר לה בוקר טוב, היא מתעלמת ממנו כאילו הוא אוויר. אז נכון שזה מגיע ממקום שהיא רוצה שלא ייפתח ציפיות שהם יישארו ביחד. אבל כפרה, זה מביך בטירוף. 

דנה ועידן, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
דנה ועידן, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

המהלך המנצח

שני מכינה למיכאל ארוחת בוקר וטוענת שכשאתה מכין משהו, אז אוטומטית אתה נקשר אליו. סבתא תמיד אמרה שהדרך ללבו של גבר עוברת דרך הקיבה, כל הכבוד שני.

אל ואמיר מנהלים שיחת עומק על העבר והקושי. זה מחבר אותם עוד קצת. בהמשך היא מחמיאה לו שהוא מזכיר לה את אחיה. נותיר בצד את השאלה האם בקשר רומנטי, כל אחד יוכל להתחבר לכך או שמא ימצא בזה תסביך שהיא מדמה אותו לבן משפחה כלשהו מדרגה ראשונה ובשר מבשרה. אבל מה שחשוב, שבמקרה הנוכחי זה דווקא כן עבד ואמיר הסמיק.

רמת סיכויי הזוגות

הגענו לרגע ההחלטה, ובאופן מפתיע אף אחת מהמשתתפות לא נפלה עד עמקי נשמתה מאהבה לבחור. אבל בואו נזכיר שעברו רק 3 ימים, כן? אז באיזו מציאות בדיוק זה אמור לקרות? המילה FOMO גם חזרה פה על עצמה. אולי הבא יהיה "המושלם"? חברות, ככה בדיוק נשארים לבד.

מריאנה ורזי - מריאנה המרצה עושה לרזי שיחת סיכום הכי עדינה ומתנצלת שאפשר. אבל בסוף היא הצליחה לחתוך.

דנה ועידן - דנה נלחמה בעצמה ובכל השדים שלה, והחליטה לתת לעידן צ'אנס. בהצלחה.

שני ומיכאל - שני החליטה לתת למיכאל עוד 3 ימי הזדמנות, ואילו אנחנו לא מאמינות שיהיה לזה המשך. והנה רק חמש דקות אחר כך, מיכאל פותח על שני והיא קולטת את גודל הטעות.   

אל ואמיר - אל שלא מצליחה להתגבר על עצמה, שברה אפילו לנו את הלב כשחתכה מאמיר. הוא מהמם, מלח הארץ, נראה מצוין וניחן באינטליגנציה רגשית גבוהה. אז חבל שהיא מחפשת מישהו שיעשה לה רע, ולא מסוגלת להתמודד עם כל הטוב הזה שנפל עליה. כנאמר - Big mistake, huge mistake!

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)