הערב ייערך הגמר הגדול של תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", שהוכיחה לנו שעם ההדרכה הנכונה, גם מבלי לדרוך יום אחד בחדר חזרות, גם קומיקאים, זמרים, ואפילו רופאים יכולים להפוך לרקדנים מקצועיים. מעיין אדם, אלכס שטילוב ועדי אשכנזי הם השלושה שהצליחו להעפיל לשלב הגמר המרגש, ולנו לא נותר אלא לספור את הדקות עד לרגע שבו יעלו הזוגות לרחבה. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיכם השופט אלי מזרחי את החוויה:

"האנשים האלה שנבחרו במהות שלהם הם אנשים שכבר שאפו למצוינות אחרת הם לא היו מגיעים לאן שהגיעו בעולם שלהם", אומר מזרחי. "כשאתה נותן להם תחום חזק שניתן להתבלט בו עם הלחץ שמסביב, זה מתלבש על ריקודים. הם שואפים למצוינות, ורק צריך לתת להם את הגירוי הנכון, העיקר שהם יגיעו לשפיץ. האדרנלין וזה עושה את העבודה, גם אם היו פציעות בעבר, עכשיו הם במאני טיים והאדרנלין מביא אותם לצמרת, הם רוצים לקחת את הגביע".

 

"פתאום הם קיבלו הנחיה כל כך טובה והלכו דרך ארוכה עם הרבה קושי, הם הישגיים מאוד, הם רואים את עצמם במראה ולא מאמינים", מוסיף השופט. "עדי מוכשרת שיודעת להופיע מול קהל - קומיקאית מדהימה, בחסד. היא הייתה טובה בתחום שלה, פתאום היא גילתה שכדי להגיע ולהיות טובה בריקוד, היא צריכה להתאמן ואת רואה עדי אחרת, שמביאה צבעים אחרים שלא הייתה רגילה אליהם וזה מה שהופך את כל התוכנית הזו לכל כך קסום. אלכס מדהים, הוא אלוף אולימפי, הוא יודע לעבוד קשה והוא לקח על עצמו להגיע לשפיץ. מעיין אדם היא הפתעת העונה, היא התחילה כמו גולם קטן והפכה לפרפר, היא נורא אמביציוזית. היא פותחת את הסטודיו בבוקר וסוגרת אותו בלילה היא מאוד חרוצה. היום הם גם ישנים בחדרי החזרות".

"הולך להיות ערב פצצה עם הרבה גלאם ויופי. אנה ורונה לי עושים נאמבר מדהים, והמתחרים. צריך להשאיר משהו לגירוי, אני מקווה שיהיו עוד עונות, העונה הזו אני לא רוקד", סיכם מזרחי. "ריקוד זה דבר מדהים לתנועה, לסיבולת, למשקל, השאלה לאן רוצים להפנות את זה. יש אנשים שלוקחים את זה נורא רחוק עד למסלול תחרותי, כל הורה צריך לתת את הילד שלו לאפשרות לחשוף אותו לעולם הזה. התוכנית הזו עשתה טרנספורמציה לתדמית של הריקודים, הם הופכים להיות יותר אטרקטיביים".