נתוני המדרוג: אמש נערך הגמר החגיגי של פורמט הבישול החדש של רשת 13, "המסעדה הבאה", ולמקום הראשון הגיע עידן בושארי ("פומפי") שיפתח את מסעדת "קילומטרז׳" במלון הברוט בתל אביב, מרשת מלונות בראון. פומפי גבר בגמר על רינת ינסמן עם 76.5 נק׳ (53.5 מהשופטים והסועדים ו-23 נק׳ מהצופים בבית). אך אל קו הסיום, הריאליטי הגיע עם נתון נמוך במיוחד.

פומפי  עם מסעדת ''קילומטראז'?'' הוא המנצח הגדול של ''המסעדה הבאה'' (צילום: רשת 13)
פומפי עם מסעדת ''קילומטראז'?'' הוא המנצח הגדול של ''המסעדה הבאה'' (צילום: רשת 13)

"המסעדה הבאה" הגיעה למסך בקול תרועה רמה, עם הבטחה כי כזו תוכנית מציאות עוד לא ראינו על המסך - פורמט במהלכו נוכל באמת לטעום את כל המנות היוקרתיות שאנחנו בדרך כלל רק מתמודדים עם המראה שלהן בתוכניות אוכל אחרות. עם זאת, פרק הגמר של "המסעדה הבאה" הביא אחוז רייטינג מביש של 9.4 אחוז, ו-254 אלפי צופים בלבד.

מנגד, אצל המתחרים בקשת 12, ששידרו סרט דוקומנטרי של "עובדה" על תקיפת המנהרות הצבאיות של חמאס במהלך מבצע "שומר החומות" בשנה שעברה, נרשם הישג נאה של 17 אחוזי צפייה ו-463 אלפי צופים.

אילנה דיין (צילום: אלדד רפאלי, יח''צ)
אילנה דיין (צילום: אלדד רפאלי, יח''צ)

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורת קשת 12 שקיבלה 17.5 אחוזי רייטינג ו-442 אלפי צופים, בזמן שברשת 13 מסתפקת ב-5.8 אחוזי רייטינג בלבד, ו-181 אלפי צופים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "שש עם" שגרפה 9.5 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 13.2 אחוזים, בעוד רשת ששידרה את "שש", קיבלה 3.9 אחוזים ו"מדד ישראל" שקיבלה נתון קשוח של 3.9 אחוזים בלבד.