איש התקשורת והישראלי היחיד שהיה חבר בוועד האולימפי הבינלאומי, אלכס גלעדי, הלך אמש לעולמו בגיל 79. דן שילון, מבכירי ענף התקשורת בישראל וחברו של גלעדי, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM וסיפר על גלעדי: "אלכס, למשל, היה מנהל מבצע שידורים בינלאומי שהיה בירושלים בזמן שהנשיא סאדאת הגיע לארץ. הוא עשה שם עבודה מופתית".

"אלכס היה יחד איתי באולימפיאדת מינכן, ולא יכולתי לחלום על שותף כל כך יעיל ומקצועי יותר מאלכס באירוע כה טראומתי, אבל כל אלה קטנים על יד הערך העליון שהדריך את אלכס, שזו חברות. לא פגשתי אדם שקידש בצורה כזו את ערך החברות ועצוב לי מאוד הבוקר. אלכס נהג ליזום פגישה של החבובות הטלוויזיוניות עם חיים יבין, ירון לונדון, ואיתי, ועשינו את זה אחת לחודשיים שלושה", אמר.

עוד הוסיף שילון כי גלעדי "הקים את קשת. זה היה לפני שהייתה טלוויזיה מסחרית בארץ, וקבוצות שונות, שאני עמדתי בראשה של אחת מהן, הלכו להתמודד על הזיכיונות. אלכס הקים חברה, את קשת, בלי גיבוי של שום עיתון והעיתונות המודפסת הייתה אז בעלת השפעה מאוד גדולה. הוא הלך כנגד כל הסיכויים, והשיג זיכיון. הוא גם תבע את הביטוי 'אני משדר למסעודה משדרות', ועוד. הוא הגיע גם ברמה הבינלאומי להישגים בינלאומיים גבוהים – להיות חבר הועד האולימפי הבינלאומי, ולהיות סגן נשיא ב־NBC".

בהמשך, סיפר שילון כי ידע על מחלתו של גלעדי: "מאז שהתגלה הסרטן ידעתי על כך, ודיברתי איתו בצפיפות גדולה יותר. אלכס נתן לי תחושה שהוא לא מודאג, ומקבל את הטיפול הכי טוב שקיים. עד שאתמול קיבלתי הודעה מהמזכירה שלו שאמרה שמצבו של אלכס לא טוב, ניסיתי להשיג אותו ולא הייתה תשובה. התקשרתי לירון לונדון, והוא ידע יותר ואמר שימיו לא רבים".

בהתייחסו לפרשיות שנקשרו סביב שמו של גלעדי, אמר שילון כי "את מנוחתו זה הטריד מאוד, אבל את מנוחתי לגביו זה לא הטריד. אני הייתי משוכנע שאלכס לא עשה שום דבר בכדי לכפות עצמו על מישהי בכל צורה שהיא. אני הייתי רגוע לגביו. זה העסיק אותו,  הוא הגיש גם תביעות"