בפרק ששודר אמש (ראשון) בריאליטי "אהבה חדשה", נראה כי עידן מוסרי עשה מהלך מכוער כשניסה את מזלו עם שני גולן שנמצאת בתוכנית בזוגיות עם מיכאל, בזמן שזוגתו דנה הלכה להתפנות בשירותים. כל זה קרה בארוחת הזוגות המשותפת. המהלך הוליד ביקורת נוקבת ותגובות קשות נגד עידן, הבוקר דנה הגיבה לאירוע בתוכנית הבוקר של "רשת 13", "העולם הבוקר".

איך הרגשת כשראית את זה?
"אני עכשיו אתכם ואני רואה את זה ואומרת: 'איך הוא עשה את זה בלייב, כשכולם מסתכלים'. הוא יוצא איתי והתחיל עם אחרת, הוא אמרה לה שהיא יותר הסטייל שלו, שהיא יותר אשה ממני, שהיא הולכת על עקבים וכו... הזדעזעתי זה האמת, חשבתי לעצמי 'איך הוא העז'. נראה לי שהוא שכח לרגע שהוא מצולם".


אחרי הפרק הוא פרסם פוסט שהסביר שהוא לא ניסה להתחיל עם שני, אלא הסביר שבגלל שהייתם מנותקים הוא מצא מישהי לדבר איתה על התחושות שלו
"הכי קל לקחת את האייפון ולהעלות איזה פוסט, 'אני מתנצל, זו לא הייתה הכוונה'. הוא עשה את מה שהוא עשה, אם הוא לא היה רוצה הוא לא היה עושה אז זה מלכתחילה. הוא שלח לי הודעה והתנצל. אבל חכו אני לא יכולה לפתוח את זה בלי ספויילרים".

שני שיתפה עם זה פעולה לדעתך?
"לא, שני, יש לה לב ענק, אני לא חושבת שהיא שיתפה פעולה עם זה".

היית בעולם הגדול, מיאמי, חזרת לחפש אהבה בישראל
"באתי את כל הדרך, עד שבאתי ועשיתי את כל זה - מה עושים לי?".

יש לך הרהורים על מה שעשית, את שלמה עם זה?
"אין הרהורים, אם אני עושה משהו אני עושה את זה עד הסוף. זה קצת עשה לי משהו, התאכזבתי. הלכתי הארד-קור אמרתי: 'אם אני עושה את זה, אני עושה את זה עד הסוף בשביל עצמי'. הלב שלי - לפתוח אותו אחרי כל כך הרבה זמן".

איך התגובות, להפוך מאדם אנונימי למישהו שכל המדינה רואה?
"זה שוקינג. אנשים שולחים לי הודעות, 'איך בכלל השארת אותו, איך עשית את זה'. זה שוק. קיבלתי תגובות טובות".

גילית על מה שהוא עשה רק עכשו או עוד בצילומים?
"ידעתי, אבל לא ידעתי את כל הסיטואציה של הארוחה, שהוא בא ודיבר איתה"