השבוע הגיעו שני גברים חדשים למתחם "מלרוז פלייס" סניף נחלת בנימין. מריאנה זכתה בהזדמנות שנייה עם סרגיי החתיך איתו התנשקה כבר בגיל 16 מסתבר. ואל שלנו בחרה בלית ברירה באור, רק כי לא היו אופציות אחרות. הזוג המלכותי מיכאל ושני העבירו אותנו טלטלות רגשיות לא פשוטות כלל וכלל. ודנה ג'ננה חיה לה בסרט של עצמה ולא שמה לב שעידן לא איתנו כבר מפרק שעבר.

יאללה, נתחיל:

האמירה המיותרת של הערב: הכל החל בארוחת הערב המשותפת. לעידן היה ממש ממש, אבל ממש דחוף לשתף את שני שהסגנון השקט שלה, מושך אותו הרבה יותר מהרעש והצלצולים בתופים ובמחולות של דנה. שני נחנקה באותו רגע ומאז לא חזרה לעצמה. ואנחנו לא בדיוק הבנו איך עידן שכח שהכל מצולם ומתועד בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים.

טעויות בולטות: שוב מעללי עידן, שרצה כאילו להחמיא לדנה שהבוקר הייתה באנרגיות של "ליידי" ורגועה יותר. אבל בפועל, היא רק התעצבנה כי זה משקף לה שוב שהוא לא מרוצה ממה וממי שהיא. ומכאן, היא מיד החזירה את משקפי הדיסטנס שהורידה שנייה לפני. וזה לא מסתכם רק פה. דנה הביאה לדייט המשותף "פורש", אבל, ויש אבל - דנה נוהגת!!! שוב, היא הביאה פאקינג פורש והגבר שלצדה יושב לידה כמו שוליית הקוסם, לדברי עידן. אגב, הוא גם אומר שהאישה יכולה לנהוג. תודה חמוד, וואלה עכשיו הרגעת.

מהלך מביך: רגע, לא סיימנו איתך, הרווחת זאת ביושר. אז הנה דנה יושבת בבוקר מול עידן חמושה במשקפי שמש שחורים (שמחשידים קצת, אבל סבבה), ומספרת לו שנשבר לה הלב כמה וכמה פעמים כי היא רצתה ואהבה והצד השני פחות. הוא מצדו מסתכל עליה בעיני עגל ומהנהן, ואפילו כאילו מופתע שנשבר לה הלב. הרי עוד דקה וחצי אתה תהיה זה שישבור לה את הלב. מביך.

דנה בן ארי ועידן מוסרי ב''אהבה חדשה''  (צילום: רשת 13)
דנה בן ארי ועידן מוסרי ב''אהבה חדשה'' (צילום: רשת 13)

יאללה, עכשיו תפנו פה מקום על הספה גם לזוגות נוספים וכפיצוי על הייבוש, אפילו לבני משפחתם. שני ארגנה למיכאל קסם של הפתעה ובכלל בכלל לא מלחיצה - לפגוש את גיסתה. אם לא הבנתם היא תפוסה ונשואה לאחיה של שני, להלן גיסתה. אממה, רק מה מסתבר? שעל הדרך היא גם זו שמאשררת לשני את הגברים. מיכאל נכנס מן הסתם לסטרס ומודות שגם אנחנו. בצדק, גיסתה מביכה ברמת אללה יוסטור ולהקתו. יושבת לה כמו אמא אווזה שעשתה הרגע הסבת מקצוע לחוקרת מצ"ח: "התנשקתם?", "היית בזוגיות?", "אה, אתה רופא?" וזה וזה וזה...

ומה השיא? כתכנית אמנותית ארגנה אאוט אוף דה בלו שיעור תהילים, בעומק שלא ידענו כמותו. ועוד בכיכוב ספר ורוד, שעל הדרך גם משמש כאקססורי שתואם באופן מהמם את צבע האאוטפיט שלבשה. מיכאל, אוהבות אותך תהיה חזק. כל זה והידעתם שגיסתה הגיעה בכלל מבית סופר חילוני, שהגישו בו חזיר על השולחן מדי יום ראשון? איפה בכלל בישראל מגישים חזיר על השולחן בכל יום ראשון, איפה?

ועוד מילה אחרונה לגיסתנו - עד היום לא יצא משהו מהאישורים שלך. נו מיילא.

מהלך מנצח: אז ככה, רוב הבחורות השפויות, נניח, היו חוטפות חום אם מישהו שהן מכירות יום וחצי בתוכנית ריאליטי היה עושה להן הפתעה ולוקח אותן לעשות קעקוע. אבל אל שלנו היא משהו מיוחד, ולעשות קעקוע בהפתעה דווקא מגניב אותה רצח. אז אור, שיחקת אותה בגדול על הרעיון. הם מגיעים למכון קעקועים והוא תוך שניה מחליט על מילה, פונט, מיקום והופה - מקועקע תוך 5 דקות זמן מטכ"לי. וכל זה כשאל לאורך כל הדרך מספרת לכל העולם ואשתו, ואנחנו בטוחות שלא פסחה גם על השומר בכניסה, עד כמה קשה לה לקבל החלטה ואיך תקבל החלטה כי קשה לה לקבל החלטה וחוזר חלילה. הוא מצדו מחליט להכיל את זה, לעזור לה ולא להלחיץ אותה לגבי ההחלטה. מלא שורש ח.ל.ט במשפט אחד, מעייף. פרשנו להכין חליטת קמומיל.

הופה הופה, סרגיי אירגן לו ולמריאנה טרקטורונים ליום כיף. היא מבחינתה עפה באוויר, כי לטענתה זה בול מה שרצתה. והנה חזרה לה על כנפי הדמיון לימי הזוהר של אי שם בגיל 16, כשרק הכירו. קבל מדליה סרגיי, אתה מצטיין הפרק. בין השאר גם על כך כשגרמת למישהי תוך רגע להרגיש שוב כזאת צעירה.

הצצה לפרק של "אהבה חדשה", וידאו: רשת 13

ניתוח סיכויי הזוגות

דנה ועידן: טוב, דנה נפגעה עד עמקי נשמתה וחתכה בבשר החי. ביי ביי ביי עידן, בייוש.

שני ומיכאל: קשר אניגמטי לטעמנו. מצד אחד כאילו יש שם חיבור, אבל מהצד שני אין. מבולבלים? גם אנחנו. ימים יגידו.

אל ואור: אור לא פראייר ויודע את העבודה, אבל אל קשה ממש. כרגע, לא נראה לנו שנולד הגבר שיכול לאלף את הסוררת למרות הקעקוע "מאולפת", רק שהוא בצרפתית בכלל.

מריאנה וסרגיי: לא נעים לנו להיות הילד שיצעק "המלך עירום". אבל מניסיון רב, סרגיי הוא דוש. מה לעשות שדושים הם הכי חתיכים והכי חמודים והכי הכי בהכל... עד שמגיע שלב המחויבות. כן, ככה עובדת מערכת ההפעלה שלהם. .Sad, but True ומריאנה שלנו כפרה עליה, כמה ששרופה עליו - ככה לצערנו צפויה להישרף.

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)

בילי ורוית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"