השנים האחרונות של הטלוויזיה היו עמוסות בחידושים, אתחולים והמשכים לסדרות עבר מצליחות, מ"בוורלי הילס", "טווין פיקס" ו"משפחה בהפרעה" ועד העונות החדשות של "זהו זה" וחזרתו למסך של יגאל שילון ב"חוזרים לפספוסים" לאחרונה. נראה כי גל הנוסטלגיה הנוכחי רחוק מלהסתיים וגם בימים אלו, ובעתיד הקרוב אנו צפויים לראות כמה הצלחות עבר חוזרות לסכי הטלוויזיה.

לכבוד חג הפסח, הסימן ההתחדשות שהוא מביא איתו, אספנו עבורכם את הסדרות המחודשות שחזרו למסך, אלו שצפויות שוב וגם אלו שנמצאות בשלבים מוקדמים מאוד ואנו ממש מחזיקים אצבעות שנוכל לראות אותן שוב.

סקס והעיר הגדולה

שרה ג'סיקה פרקר הכריזה על תחייתה של הסדרה המצליחה "סקס והעיר הגדולה" - בגרסה מחודשת שנקראת "פשוט ככה" - בתחילת ינואר 2021, אבל עוררה מהומה קלה כשהמעריצים למדו שסמנתה (קים קטרל) לא תהיה חלק מהעניין. למרבה המזל, ביג (כריס נות') יחזור למסך כמו גם דמויות אהובות אחרות. התוכנית החדשה שעלתה בסוף השנה שעברה, וצפויה לחזור בעונה שניה, עוקבת אחר חייהן של הנשים, שהגיעו שנות ה-50 בחייהן, בניו יורק. עד כה, הקאסט כולל גם את הכוכבות החוזרות סינתיה ניקסון, קריסטין דייויס, דיוויד אייגנברג, אוון הנדלר, ווילי גרסון המנוח, יחד עם השחקנית החדשות בקאסט שרה רמירז, ניקול ארי פרקר, שריטה צ'ודהורי ועוד.

איך פגשתי את אבא שלך

הילארי דאף היא ה-טד מוסבי החדשה ב"איך פגשתי את אבא שלך", האתחול המהופך מגדרית של "איך פגשתי את אמא שלך". דאף מגלמת את סופי, אישה שבעתיד הקרוב, מספרת לבנה הכל על איך פגשה את אביו. הסיפור מתחיל בשנת 2021 ועוקב אחר סופי וקבוצת החברים הקרובים שלה כשהם מבינים מי הם ואיך לצאת לדייט בעידן אפליקציות ההיכרויות. הסדרה עלתה לאוויר בתחילת השנה וצפויה לחזור לעונה נוספת.

מחשבות פליליות

שנה בלבד אחרי שהיא ירד מהאוויר, "פרמאונט" הודיעה שהיא מחזירה את הסדרה "מחשבות פליליות" עם לפחות חלק מהצוות מהתוכנית המקורית. הגרסה המחודשת תציג את החבורה חוקרת מקרה אחד במהלך העונה. מעט פרטים אחרים זמינים עד כה, כולל אילו חברי צוות יחזרו, אך נציג של התוכנית נמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים.

הנסיך המדליק מבל אייר

וויל סמית' מפיק ריבוט של הסדרה המצליחה מהניינטיז, "הנסיך המדליק מבל אייר", עם טוויסט: הפעם מדובר בדרמה. הסדרה עוסקת בנער שנשלח מפילדלפיה לחיות עם קרובי משפחה עשירים בבל-אייר. בהשראת טריילר ויראלי דמיוני שנוצר על ידי המעריץ והקולנוען מורגן קופר, רשת "פיקוק" הזמינה שתי עונות של הדרמה שנושאת את השם הפשוט "בל-אייר".

שקרניות קטנות

סדרת הנעורים האמריקאית שעלתה לשידור ב-2010 חוזרת העונה חדשה בהפקת HBO, אך עם דמויות אחרות לגמרי ותישא את השם "PLL: Original Sin". בתיאור הסדרה שנמצאת בהפקה בימים אלו נכתב: "לפני 20 שנה, סדרה של אירועים טרגיים כמעט קרעו את העיירה מילווד לגזרים. כעת, קבוצה של בנות נוער שונות - קבוצה חדשה לגמרי של שקרניות קטנות - מוצאת את עצמה מתייסרת על ידי סוד אפל ונאלצות לשלם על החטא שחטאו הוריהם לפני שני עשורים... כמו גם את החטא שלהן".

דם אמיתי

המפיק, רוברטו אגוויר-סקאסה, עובד על שלבים ראשונים של אתחול של סדרת הערפדים המצליחה של HBO "דם אמיתי", המבוססת על הרומנים של שרליין האריס. אלן בול, המפיק בפועל של הסדרה הראשונה, חוזר לתפקידו, אך השחקנים שכיכבו בסדרה הראשונה לא יחזרו.

דקסטר 

היוצרים מייקל סי הול וקלייד פיליפס חזרו בסוף השנה שעברה לעונה תשיעית ואחרונה של הסדרה אודות הרוצח הסדרתי האהוב. המעריצים מלאי תקווה שהעונה החדשה תיתן לרוצח הטלוויזיוני סוף טוב יותר מאשר זה בו דקסטר יהפוך לחוטב עצים.

אלי מקביל

האתר האמריקאי "TVLine" דיווח כי גרסה מחודשת לסדרה המשפטית המצליחה "אלי מקביל" משנות ה-90 נמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים, כאשר קליסטה פלוקהארט חוזרת בתור אלי - זאת למרות שהכותב והמפיק דיוויד אי קלי יצר את התוכנית, אמר בעבר שאם הסדרה הייתה חוזרת, אישה תיקח את ההגה.