הריאליטי של 'רשת 13', 'אהבה חדשה', ממשיך להעמיד את המשתתפות שלו מול הפחדים שלהן. אחרי שנפרדה מריאנה דייץ מהבחירה הראשונה שלה - רזי בן, היא המשיכה לניסיון לבנות מערכת יחסים עם סרגיי סבטינצקי (31), תושב גבעתיים שמתעסק בנדל״ן.

תחילה היה נראה כי הכימיה בין השניים עובדת נהדר והיא בחרה להמשיך איתו שלושה ימים נוספים, אך כעת מתחילים לראות את הפערים בין סרגיי למריאנה וסדקים מתחילים להיווצר מריאנה חושבת על היום שאחרי בעוד שסרגיי נמנע מהתעסקות במעבר למגורים משותפים. בהצצה לקוראי "מעריב אונליין", לפרק שישודר מחר (חמישי) אחרי החדשות ב"רשת 13", נראים מריאנה וסרגיי בשיחה על יחסיהם.

"תכלס, איזה דביקים אנחנו", אומרת מריאנה בהצצה לפרק. "בקטע מוגזם אבל", עונה לה סרגיי. "אתה יודע, גם עוד מעט יהיה לך מלא ספייס, אתה יודע, אתה גר בבאר שבע, אני גרה בתל אביב. נראה, נראה. נראה איך זה יעבוד בחוץ. אתה באמת לא רוצה להכנס לזה?", וסרגיי עונה: "זה באמת מטריד אותך?".

"אבל את אמרת נראה, נכון. תיגמר התוכנית ונבדוק", אומר סרגיי, ומריאנה עונה: "זה לא יהיה קל". "אף אחד לא אמר שזה אמור להיות קל", ומריאנה משיבה: "נכון, אבל זה לא יהיה קל". לסיכום, אומרת מריאנה למצלמה: "אני מאוד חושבת על היום שאחרי, איתו. מאוד, מפחדת להיפגע, מפחדת שהלב שלי ישבר".