אל ודנה הגיעו שוב לספה של מאיה, לבחור להן ממתק חדש מחנות המתוקים של אהבה חדשה. דנוש שלנו דרמה קווין אמיתית, התבאסה מאוד מהאופציות שקיבלה כי "אף אחד מהם לא הסגנון שלי". מזל שמאיה שם להרגיע.

ואילו אל חוותה כבר שתי מערכות יחסים אינטנסיביות של שלושה ימים בתכנית ולפיכך למודת ניסיון. אבל איזה קטעים, מכולם בחרה דווקא את דוש השנה. בהצלחה חמודה. הזוג הוותיק של התכנית שני ומיכאל, במערכת יחסים רצינית ויציבה ונראה שכיף להם.

אז קבלו - האמירה המיותרת של הערב:

מריאנה מככבת היום, כשיצאה דודה על כתם של טריאקי שהיה לסרגיי עם "זה יורד בכביסה". ומשם אללה יוסטור, איזה ויכוח מיותר על כלום ושום דבר. מתחילים סדקים בקשר, אוף.

טעויות בולטות:

שוב גברת מריאנה היקרה. אין סיבה להיות מוטרדת מעניין המרחק בין ת"א לב"ש. תראי את סרגיי, אותו זה לא מטריד בכלל. האמת, פה חשדנו. אביעד מתיישב לדבר עם אל, והיא מתחילה למנות את רשימת חסרונותיה. אני ככה ואני ככה... את מנסה לייאש אותו מראש? וואלה, אז יש מצב שהצלחת.  

שני שמעה שיש תחרות צילום וכולה נדלקה: "תקשיב טוב מיכאל, אנחנו חייבים לנצח!". אכלה לו את הראש והוא רק רוצה לברוח. מה לו ולתמונה? אבל שני לוחצת, כי חייבים לנצח!!!!

ולטעות החמורה של הפרק: אל נכנסת למקלחת, יוצאת ומוצאת את אביעד... ישן לה במיטה. חמור מאוד אביעד, מאוד מאוד!

מהלך מביך:

אביעד הגיע לביתה של אל ורצה צ'ייסר. אבל אין לה צ'ייסר, יש לה תה. וקשה להם לשבור את הקרח, מרגיש שהיא לא מספיק נראית מעולה בשבילו. נחיה ונראה.

ניסינו להתאוורר קצת בכמה משפטים שעוסקים בפאשלות ובכל זאת יהיו נטולי מריאנה, אבל מסתבר שאי אפשר. טוב זה באמת קשה, בהתחשב שהיא קמה בבוקר ובא לה לריב. לסרגיי פחות, וככה הם כל היום סביב זה בפרצופים ואווירה מתוחה. ושיא השיאים של המביך היה כשהגיעו חזרה לדירה אחרי יום צילומים, כשהיא משחקת בשיער בעצבנות ולו רק בא למות. יאללה, מייק אפ סקס וגמרנו.

מהלך מנצח:

אז אצל דנה נגמר עידן ישן והתחיל דור חדש. ומה מסתבר? שדור הצדיק הזה מניח תפילין, מנחה וערבית, והיא כידוע לכולנו מגיעה מבית מסורתי. ומה מבחינתו? שהיא מתוקתקת ואסתטית, אז לדבריו הוא בידיים טובות.

אחרי שדנה שכנעה את כולם שצריך לתת לאל לנצח מתוך רחמים, שני נכנעה אבל זה עדיין לא הרגיע אותה. מיכאל לקח אותה לשיחה ואמר לה שאנחנו ננצח בעוד הרבה דברים חשובים, אבל זה לא אחד מהם. שחררי, מה שחשוב זה את ואני. שני נמסה מיד, כל הכבוד מיכאל!

רמת סיכויי הזוגות

דנה ודור: רמי וג'ולי שלנו מגלים חוש הומור משותף. הם גם נמשכים אחד לשנייה, וכרגע נראה עתיד ורוד. יש מצב שהם מתאימים.

שני ומיכאל: אהבה שנאה וחוזר חלילה. היא אובססיבית על פרקי אבות והוא רוצה שנ"צ. קשה מאוד להבין מה יהיה איתם, רכבת הרים.

אל ואביעד: לדברי אל "הוא קסם של בן אדם, רק לא מרגישה שיש בינינו חיבור". יש "קוצר" בחיבור לפי מילון אל-שושן, כשחוסר הכימיה ביניהם זועק לשמיים. אבל אביעד זה ממש לא אתה, זאת אל שלנו שלא בקטע של מסגרות וגם ממש מותשת.

מריאנה וסרגיי: אין מה לעשות, מריאנה רוצה חתונה וסרגיי הוא דוש. מריאנה גרה בב"ש וסרגיי גר בת"א. מריאנה מודאגת מזה וסרגי פחות, כי מי חושב קדימה כרגע. הבנתם?

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)