בדיוק לפני שבוע הודיעה "קשת 12" רשמית כי "חתונה ממבט ראשון" חוזרת למסך הטלוויזיה בשבת הבאה, וגרמה לעוקביה הרבים של התוכנית הריאליטי להתרגש. הבוקר (שני) ואמש שחררה הזכיינית שני טיזרים קצרים נוספים לקראת עליית הסדרה הפופולרית לאוויר.

בטיזר שעלה הבוקר בעמוד התוכנית בפייסבוק אנו נחשפים לשיחה בין שני זוג המשתתף בעונה, כשהמצלמה לא מגלה את פניהם. "לא אומרים לבחורה 'מקסימה', מקסימה תקרא לדודה", אומרת המשתתפת ובן זוגה עונה לה: "אז איך אפשר לקרוא לך?".

"לא דברים שהיית אומר לדודה שלך, או לסבתא שלך", משיבה המשתתפת ובן זוגה מתגונן: "אני לא אומר לדודה שלי דברים כאלה, בחיים לא אמרתי לסבתא שלי 'את מקסימה'".

"זה למה היא בתוכנית", הגיבה אחת הגולשות, ואחרת הוסיפה: "איףףף… טרחנית בגלל זה הן רווקות...". גולש אחר סיכם: "אחרי זה דווקא נראה שהיא לא כזו 'מקסימה'".

הטיזר של אמש גם הוא לא מגלה את זהות המשתתפים, אך אחת ממי שעתידות לקחת חלק בעונה אומרת בו "הרגשתי כל היום נורא לבד", וגבר אחר אומר "אני גם לומד להיות בן זוג, לא סתם הגעתי לכאן. אני צריך את הזמן שלי גם כדי ללמוד את זה. לוקח לי זמן, אני רגיל מאוד לאות אחד".

 "חתונה ממבט ראשון" תחזור למסך ביום שבת הקרוב, ה-7 במאי 2022. תוכנית השידוכים של קשת 12 תשודר זו העונה החמישית.