ריאליטי השידוכים המצליח של "קשת 12" ישוב למסך ביום שבת הקרוב, אחרי החדשות, בעונה חדשה וחמישית במספר. בעונה הקרובה נכיר שבע זוגות חדשים שייפגשו לראשונה מתחת לחופה. בצוות המומחים ממשיכים ד"ר יעל דורון, דני פרידלנדר וד"ר מעיין בוימן משיטה. 

בהצצה מיוחדת לגולשי "מעריב אונליין" מספרי חברי צוות ההפקה על העבודה מאחורי הקלעים של הריאליטי המצליח. "יש פה כמות מטורפת של אנשים שעובדים על האירוע, אנשים שמפיקים את החתונה ואנשים שמפיקים את הטלוויזיה של החתונה", אומר המפיק הראשי אסף גיל - מ"גיל הפקות". 

"ב'חתונה ממבט ראשון' עובדים קרוב ל-70 אנשים, צלמים, סאונד, תאורנים, אנשי עיצוב, הפקה, תוכן, בימאים. אנשים באים באווירה מאוד טובה, אתה קם בבוקר בחום, בשמש, לפעמים בגשם, בסוף באים לשמח זוג", מוסיף מפיק החתונות.

"אחד הדברים שאנחנו מתחשבים בהם בעיצוב זה הסתרת המצלמות. איך אנחנו מטשטשות את הנושא שיש כאן מצלמות וחצובות וגורמות לזה שהם יתמעו ולא יהיו כמו פיל ורוד באמצע החדר. אנחנו עושות את זה גם עם המון צמחייה, זה אמורפי וככה אפשר לטשטש דברים שהם יותר טכניים ואלקטרוניים, עציצים בגדלים שונים, גם קוליסות עם הדפסות שונות, סידורים, טקסטילים. עונה הזו מאוד השתדלנו לא לחזור על קונספטים".