ההתרגשות בשיאה: "טהרן", סדרת הדרמה המצליחה וזוכת האמי של תאגיד השידור כאן 11 בשיתוף עם +Apple TV, תעלה הערב (חמישי) לעונה חדשה עמוסת כוכבים מהשורה הראשונה. 

גלן קלוז בפריימריה של העונה החדשה של "טהרן" (צילום: יח"צ)

בין היתר, מכבבות בעונה החדשה השחקניות ניב סולטן, זוכת פרס האקדמיה לשחקנית הטובה ביותר, ולצידה זוכת פרס האמי והמועמדת לפרס האוסקר, גלן קלוז, יחד עם השחקנים שון טוב ושרבין אלנבי. הלילה נערכה בניו יורק הפרמיירה לעונה החדשה בהשתתפות כוכבי הסדרה, שיחד עם היוצרים, חברת ההפקה ושותפים של הסדרה, הצטרפו וצפו בפרקים הראשונים מתוך הסדרה. 

העונה החדשה של טהרן בפרימיירה בניו יורק (צילום: יח''צ)
העונה החדשה של טהרן בפרימיירה בניו יורק (צילום: יח''צ)

לקראת עליית העונה החדשה התאגיד, שתמיד נודע בזכות זרוע הדיגיטל החדשני והמקורי שלו, יצא בקמפיין מיוחד בו לכאורה האקרים איראנים פרצו לעמוד הטוויטר של התאגיד במחאה על שידור התוכנית. "היום אנחנו הורסים חברת חשמל שלכם", איימו ההאקרים-לכאורה, במחאה על שידור הסדרה של "האויב הציוני" אשר "מבזה את אדמתנו הקדושה". 

בנוסף, שינו ההאקרים את שם העמוד ל"כאן האויב הציוני", ואף גייסו את ריטה וצייצו תמונה שלה מטקס המשואות תוך שהם מכנים אותה "הזמרת הבוגדת שכחה את אדמתנו הקדושה והדליקה לפיד בשביל הציונים". 

בציוץ אחר, צירפו ה"פורצים" צילום מסך מתוך הסדרה וכתבו: "ציונים ארורים, לא נסלח על הסוכנת האמיצה קדוש שמתה בשביל העם האיראני. אנחנו שמחים שלא כולם במשפחה שלה בוגדים!". 

פריצה איראנית לתאגיד? (צילום: צילום מסך טוויטר)
פריצה איראנית לתאגיד? (צילום: צילום מסך טוויטר)

העונה החדשה של "טהרן" תשודר החל מהערב, בימי חמישי, בשעה 21:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל