איזה פרקים סוערים ומלחיצים עברו על כוחותינו. התבלבלנו כשמי שחשבנו שיישאר - הלך, ומי שחשבנו שיעזוב - הושאר. מה פה קורה פה???

האמירה המיותרת של הערב:
דור העז להגיד לדנה, שמרגיש לו לפעמים שהיא לא ממש אמיתית. מסכן, הוא רק הגיע, וחסר ניסיון עם דנה שואו, לא ידע לאיזו מלכודת היא הכניסה אותו ובאיזו נקודה רגישה הוא נגע. דנה הביאה קלפי משחק ודחקה אותו לפינה, ואפילו כמעט ולקחה מונית חזור (כך אמרה) והשאירה את דור בגן השעשועים שלו בנס ציונה. הוא ממש משתדל מעל ומעבר להחזיק פאסון מול דנה שמתאהבת ונפתחת. ואילו דנה כמו דנה, בפנים תמיד מתגלה הילד הקטונצ'יק שרוצה חיבוקי.

טעויות בולטות:  
מיכאל החליט לוותר על כל הטוב שיש לו עם שני, להיכנע לשדים שרצים לו בראש וללכת. נפרדנו כך...

מהלך מביך
אביעד, היפייפיה הנרדמת התעורר לו במיטתה של אל. היא לעומת זאת כבר הלכה לשבת על ספסל המחשבות מתחת לדירה. אז על המזל של כולנו לאל יש יום הולדת והשמחה רבה. ואיזה בוקר יום הולדת, לא מאחלות כמוהו גם לשונאינו. היא אוכלת סרטים איך להעיף את אביעד מדירתה הצנועה, ואילו הוא תמים שכמותו הולך לקנות זר מפואר לכלת המסיבה. הקיצר, הביא לה זר וקיבל בעיטה.

וגם הוואטסו של שני ומיכאל הביך אותנו במקצת. כאילו, מה הקטע בלהראות אנשים מתמסרים לטיפול בטלוויזיה? כי זה מים, אז מצטלם טוב?

אהבה חדשה, שני ומיכאל (צילום: באדיבות רשת 13)
אהבה חדשה, שני ומיכאל (צילום: באדיבות רשת 13)

מהלך מנצח:
למזלו של דור שלנו, דנה הייתה חולה, מן חלושס כזו. ואיזה קטע, כשהיא חולה אז היא כמו גבר חולה. בעצם, אולי כמו ילד חולה. בעצם, תינוקי חולה. כלומר היא פרפרה את דור למוות, ואילו הוא עמד בכל המשימות - כולל טפיחות קלות על הגב, כולל הקראת סיפור לילד, כולל הצחקת האובייקט. ובכלל, הידעתם שיש ספר "האריה שאהב פתות"? אז האריה הזה עם כיפה וציציות וגדל בראש העין. תמיד טוב לגלות עולמות חדשים, ובכלל להעמיק בספרות מופת.

דנה מוטרדת שדור רגיל ללבד שלו, כי 6 שנים לא היה בזוגיות והוא עצור ולא נפתח. אבל הוא לא נפל, יצא גבר ואמר שבשביל זה הגיע לתהליך, כדי שיצליח לשחרר ולהיפתח. דנה נמסה מיד. תשובה נכונה – שתי נקודות דור!

רמת סיכויי הזוגות
דנה ודור: דור נמשך לדנה חד משמעית, וכשגבר נמשך הוא לא ממש רואה בעיניים.

שני ומיכאל: מיכאל לוקה בסימפטום שבו ככל שהקשר מעמיק ומתפתחת יותר אינטימיות רגשית, הוא מתחיל להתגרד והולך לאט לאט אחורה ומתקרב לתהום הנשייה. ברגע ההחלטה שני עפה על עצמה ומודיעה למיכאל חגיגית, שלמרות שהוא היה בלתי נסבל ביומיים האחרונים - היא נותנת לו צ'אנס ומשאירה אותו. ואז מגלה שיצאה פארשית, כי הוא עצמו החליט לחתוך. אווץ', כואב.

אל ואביעד: היא חתכה בבשר החי כדי למנוע כאב לב עבורו. זה כמו להכניס לחדר כלב וחתול, ולצפות שידברו (עוד הגיג פיוטי של אל). כשישבה עם הפסיכולוגים, הגיעה למסקנות פורצות דרך שאולי הגיע הזמן לשחרר את אל החזקה ולתת לאל הרגישה לצאת קצת לעולם. הלוואי ואל תצליח. וכך לבסוף, הנה הגענו למסקנה שיש סיכוי לזוג אל&אל.

מריאנה וסרגיי: היא תקועה בלופ של "לא רוצה להתגרש שוב", ומכאן לא ממש רואה בעיניים ובטח שלא את סרגיי. היא רק רוצה שהוא יחתום לה פה פה ופה שהוא רציני בקשר, ורוצה להתמסד איתה ורק איתה. וסרגיי בצדק, לא יכול לחתום על כל הסעיפים פלוס ערבות אחרי כמה ימי הכרות בלבד. מריאנה נשמה, את חייבת לשחרר כי אחרת גם פרקים ב', ג', ד' יסתיימו בגירושים (מאחת שיודעת). בינתיים סרגיי שרד את ההדחה, בדרך לעוד שלושה ימי חפירות אינסופיים ושיחות יחסינו לאן עם אבי נעלבי. כייייייף!

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך".

בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)
בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)