שני גולן ומיכאל סיימו אמש את דרכם הזוגית ב"אהבה חדשה". דווקא כששני בחרה לפתוח את לבה והודיעה כי היא ממשיכה איתו לעוד שלושה ימים, מיכאל הטיל את הפצצה והודיע כי הוא מסיים את התהליך ולא ימשיך את הקשר הזוגי. הכתובת הייתה חרוטה על הקיר באותיות קידוש לבנה כבר מההתחלה, אבל שני בחרה להתעלם ממנה. למרות שבפרקים האחרונים היה ברור לכל צופה שמיכאל איבד עניין בשני, ושהשידוך ביניהם אינו טבעי וזורם, והעובדה כי השניים הפכים מוחלטים לא משחקת לטובתם, שני בחרה שלא לראות את כל תמרורי האזהרה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

גם ברגע הרומנטי שרקמה להם בבריכה והייתה בטוחה שמשם יחזור מיכאל לסורו, תוכניותיה התפוצצו לה בפנים, ולמרות שנותרה לבדה במים החמימים, היא עדיין לא הבינה שזה כבר נגמר.

שני שמעה לעצת חברתה המלומדת אל, שנותרה בגפה כבר מתחילת העונה, ופתחה את לבה בפני מיכאל. היא גם הוסיפה שאם הייתה מקשיבה לאינסטינקטים ולאגו שלה אז היא הייתה מעיפה אותו, אבל בחרה שלא לעשות זאת. חבל מאד שלא הקשיבה לתחושות הבטן שלה, הן מעולם לא מטעות.

זאת הסיבה ששני הופתעה כשמיכאל בחר שלא להמשיך איתה ונפרד ממנה מול עדשות המצלמה. עם תירוצים של "זה לא את, זה אני, כי את מקסימה ומושלמת ומעולם לא פגשתי אישה כמוך, זה אני המתוסבך שצריך לפתור עם עצמי דברים". אין דבר יותר כואב מהקלישאה המעצבנת הזאת. מישהו באמת חושב שהתירוץ הזה מקל על כאב הפרידה? לא! הוא רק מותיר תקוות שווא שאולי הצד השני יתפכח ויצטער על מעשיו, וישוב עם הזנב בין הרגליים.

כשמיכאל החליט לסיים את התהליך עם שני, היא ניסתה עד כמה שיכלה לשדר עסקים כרגיל. "בסדר גמור, אני לא פגועה רק עצובה", קבעה, אלא שאז ננעלה בשירותי האורחים ובכתה את נשמתה. משם המשיכה למנטורית שלה אל, ומיררה על מר גורלה ולבה השבור.

לא צריך להיות פסיכולוג או מטפל מומחה בזוגיות, כדי לראות ששני נמשכת להפכים מוחלטים. זאת הסיבה שמערכות היחסים שלה לא שורדות. הקושי הניצב בפניה רק גורם לה לרצות להיות שם יותר. זה כאילו שהיא נכנסת מראש לקשרים שלא יצליחו רק כדי להישאר רווקה. אחרת הייתה מבחינה כבר מההתחלה בפערים העצומים בין השניים, שלא ניתנים לגישור.

לעומתה דנה בן ארי, שלגמרי מאוהבת מעל הראש בבן זוג החדש, בחרה להשאיר עוד שלושה ימים את דור שנענה לבקשתה. היא רק דרשה קצת יותר רגש. חמודה, זה לא עובד ככה. כשיש רגש מביעים אותו, כשאין - לא מביעים. רגש לא מבקשים, אלא מקבלים באופן טבעי. ככה זה עובד. מרבית הגברים לא מורכבים כמו הנשים, הם מאוד פשוטים להפעלה, כשהם מעוניינים רואים את זה, כשהם לא, גם רואים את זה, אין דברים נסתרים או רגשות מודחקים.

גם מריאנה, למרות המורכבות של המגורים והמרחק הטרנס-אטלנטי המפריד ביניהם של 110 קילומטרים בין גבעתיים לבאר שבע, סירבה לוותר על סרגיי הלוהט.

וככה נותרנו עם שני זוגות בתוכנית המתיימרת לקרוא לעצמה "אהבה חדשה" - רוב הזוגות כשלו ולא מימשו את אהבתם, ואלה שנותרו יחד צולעים ומקרטעים, ואהבה היא הסיבה האחרונה שגורמת להם להמשיך את התהליך יחד.