תוכנית הריאליטי "אהבה חדשה", המשודרת בימים אלו ב'רשת 13', מרתקת צופים רבים למסכים בכל פרק. כמדי עונה, הגיעו למתחם התוכנית ארבע נשים שכל מה שהן רוצות זו אהבה. בזמן שהן עוברות תהליך וחושפות כל רגע על המסך, כאשר הצופים מתרגשים יחד איתם, ולעיתים גם בוכים. אחת המשתתפות שכבשה את המסך ואת לבבות הצופים כאחד היא לא אחרת משני גולן בת ה-35.

בשיחה עם איריס קול ב-103FM שיתפה גולן על המסע שעברה מאחורי הקלעים, על הפרפרים שהגיעו עם הזמן במשך שהותו של מיכאל בדירתה ועל השינויים שעברה בעקבות התוכנית.

"כל התהליך הזה זה רכבת הרים", סיפרה גולן בפתח דבריה, "זה קשה לשלב את הכול ביחד אבל אני תמיד זוכרת שהמטרה העיקרית שלי שלשמה הגעתי לתוכנית הזו. הקשיים וכל התהליכים האלו קורים, נפשית זה לא קל, אבל זה בראש סדר העדיפויות שלי כרגע. אני שמה את כל הכוחות שלי בדבר הזה".

בפרק הראשון, בו הכרנו את שני, היא בחרה במיכאל נמירובסקי כפרטנר הראשון לעבור עמה את התהליך רצוף הקשיים. לאחר ששרדו כזוג שלושה ימי החלטות, בזמן שזוגות אחרים התפרקו, השבוע שודר הפרק בו נפרדו השניים.

"עם מיכאל זה היה התהליך ההפוך, לא היו שום פרפרים בהתחלה. את בטוחה שיבוא לך האביר שחלמת עליו כל החיים ודמיינת אותו, וזה לא קרה עם מיכאל בהתחלה", שיתפה גולן, "הרגשתי שאין משיכה ודווקא בניגוד למה שהייתי עושה בחוץ, בורחת, בתוך התהליך הזה החלטתי שאני נותנת הזדמנות למשהו בחוץ הייתי בורחת ממנו וגיליתי שהפרפרים פתאום הגיעו לי אחרי תקופה. מה שלא קרה בהתחלה קרה אחרי תקופה ביחד עם מיכאל, התחלתי להרגיש פרפרים וריגוש".

צ'אנס לאהבה

החוויה המטלטלת עם בן זוגה לתוכנית הובילה את שני לנקוב במסר חד - לתת צ'אנס לאהבה. "גם אני הייתי בחוץ מזפזפת, בורחת ו'זה לא עובד אז בוא נעבור לדבר הזה - צריך לתת הזדמנויות", הוסיפה גולן, "עם מיכאל באמת פיתחתי רגש באיזשהו שלב שלא חשבתי שהוא בחיים יגיע. בן אדם שהוא שונה ממני בכל כך הרבה דברים, במהות שלו, בן אדם שלא נמשכתי אליו בהתחלה. ההזדמנות הולידה דברים מדהימים, היא הולידה רגש, פרפרים ודברים מטורפים. אני חושבת שצריך ללמוד מזה לא לוותר כל כך מהר כמו שאנחנו עושים היום, כן לתת צ'אנסים".

"מה שעשיתי מול המשפחה בתוכנית זה בכלל מדהים, זה גם הוריד לי אבן מהלב שעשיתי את זה. פתחתי דברים שהרבה שנים ישבו לי על הלב, התהליך היה שווה גם בשביל זה. התבגרתי, השתנתי, אני בן אדם טוב יותר - זה היה שווה רק בשביל זה. היום אני צועקת את הגיל שלי ואני לא מתביישת", סיכמה בהתרגשות רבה.