חברת נטפליקס עשויה לעבור בקרוב מאוד לשימוש בפרסומות, כך דווח היום (שלישי) בעיתון ה"ניו יורק טיימס", שטענו כי מדובר בהודעת החברה לעובדיה. השינוי הצפוי ייעשה במקביל להוזלת המחיר עבור מנוייה.

על פי ההודעה, המהלך צפוי להתבצע בשלושת החודשים האחרונים לשנה, כך על פי שני גורמים המעורים בפרטים, שבחרו להישאר אנונימיים מאחר ומדובר בדיון פנימי שהתקיים בין עובדי החברה. עוד נטען, כי ענקית שירותי הצפייה הישירה מתכננת להפסיק את האפשרות לפיה על בסיס משתמש אחד "יהנו" כמה במקביל. 

לפני כחודש, נטפליקס חשפה כי תתחיל להציע מנויים במחיר נמוך יותר שיכללו פרסומות, לאחר שנים בהן חרטה על דגלה כי לא תעשה שימוש במודל זה בפלטפורמת הסטרימינג. אלא שהחברה מתמודדת בימים אלו עם אתגרים עסקיים, כאשר ברבעון הראשון לשנה זו טענה כי איבדה כ-200 אלף מנויים, הפעם הראשונה במשך עשור בו היא פועלת, וזו אף צופה הפסד של שני מיליון נוספים כבר בחודשים הקרובים. כמו כן, מאז ההודעה על אובדן המנויים, מניות החברה צנחו והחברה הפסיד כ-70 מיליארד דולרים משווי השוק שלה.

ריד הייסטינגס, מנכ"ל-שותף בחברה, אמר לאחרונה למשקיעיה כי זו תבחן את אפשרות ההישענות על פרסום כחלק מהמודל העסקי, ותנסה לבחון זאת במהלך השנתיים הקרובות. אך ההודעה הנוכחית מסמנת כי ציר הזמן של החברה – הואץ. "כן, זה מהיר ושאפתני וזה ידרוש פשרות", כך נכתב בהודעה שהועברה לעובדי החברה.

בנטפליקס סירבו להגיב לכך.