45 שנה מאז שודרה התוכנית האחרונה בטלוויזיה הלימודית, סוזי סופרייז הדמות האהובה הזכורה לכולנו חוזרת ללמד את ילדי ישראל אנגלית. לאחר עשרות שנים שבהן נעדרה מן המסך, שבה סוזי מילר בתוכנית חדשה לילדים כשלצידה כוכבת הילדים הללי (הילה הררי). לאחר שפרק הפיילוט לפרויקט הצליח מעבר למצופה, הוחלט להוציא סדרה שלמה

הפרק הראשון והנסיוני ששוחרר לפני כחודשיים לערוץ היוטיוב הצליח מעבר למצופה והוחלט להוציא סדרה המתפרסת על פני חמישה פרקים שתשודר בערוצים השונים וברשתות האינטרנט : YES, HOT, PARTNER, CELLCM T.V, YOUTUBE, ערוץ הכוכבים ואפילקציית you kid. 

בסדרה משולבים שירים מקוריים אותם כתבה והלחינה הילה הררי ויחד הן מלמדות את ילדי ישראל את שפת האנגלית.

הילה הררי: "הבחירה בסוזי מילר הייתה בעיני כמעין שימוש בתשתית תרבותית, בסדרה סוזי מילר משחקת את סבתא סוזי דמות שהיא יסוד התרבות הארץ ישראלית ומשותפת לכלל המשפחה. דמותה של סוזי מעלה חיוך וערגה גם בקרב ההורים. בסדרה אני נותנת מקום לקלאסיקה מוכרת ומספקת לילדים מוסיקה חדשה ומקורית אותה ייצרתי".

סוזי מילר, כיום בת 68, התאלמנה לפני ארבע שנים. יש לה ארבעה ילדים (חלקם חזרו בתשובה) ו-14 נכדים.

סוזי מילר בתוכנית חדשה  (צילום: יחצ)
סוזי מילר בתוכנית חדשה (צילום: יחצ)

הילה הררי זכורה כזמרת שחידשה את הקאבר המצליח "זה היה ביתי" (במקור של מני בגר) עם להקת כלא 6 ומני בגר בעצמו. ובמשך השנים כשהפכה לאם בעצמה (שתי במות בו 10, 15) החליטה להקדיש את זמנה ללימוד מוסיקה בגני ילדים בדגש על לימוד קלאסיקות ישראליות והנגשתם לדור הצעיר.

כחלק מהדמות "היללי" עשתה שיתופי פעולה מוסיקאליים עם הזמרת שרי, צילמה קליפ הצדעה לזמר יגאל בשן עוד בחייו, ג'וזי כץ, אבי טולדנו, להקת סקסטה ועוד.

המפגש עם סוזי היה מקרי לחלוטין באולפן הקלטות- כל אחת הגיעה להקליט את הפרויקטים שלה. המפיק המוסיקלי הכיר ביניהן וכך נוצר החיבור. על ההחלטה לכתוב תוכנית ללימוד אנגלית לקטנטנים אומרות שתיהן שאנחנו חיים בעולם גלובלי שבו האנגלית שולטת ואם זה הצליח פעם זה יצליח גם היום בדור המסכים.