בעוד אנחנו יושבים על הספה בסלון בטרנינג, הזוגות של חתונמי יצאו לירח דבש מעורר קנאה, וסיפקו לנו רגעים רומנטיים, אבל גם כאלו שגרמו לנו להודות שנשארנו בבית (היי, הקרינג' נמשך). 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רק לא ככה

אחרי שהיינו עדים לחופה (הלא נעימה לצפייה) של דניאל ורינת הגענו לפרק של אתמול מלאי חששות – לאיזה מדרון חלקלק ייגרר הקשר הזה עוד לפני שהתחיל? אלא, שאז רינת לקחה את העניינים לידיים, והחליטה ל"שחק את המשחק" בהתאם למצופה.

כבר בחתונה הרגשנו שמשהו משתחרר בה והיא מצליחה לאפשר לו לשים עליה יד, או מאגפת אותו בחיבוקים האינסופיים שלו. דניאל בתגובה (רגע, אפשר לומר את זה למרות שהוא אפילו לא שם לב שמשהו לא בסדר?) לא מרפה. 

דניאל בא להתאהב, כאן ועכשיו. לא עוד יומיים ולא עוד שבוע, ואם זה לא קורה בחצי השנייה הראשונה – אז בואו נאלץ את זה. בכל רגע נתון הוא מנסה לייצר רומנטיקה איפה שאין – שם יד איפה שלא צריך, מנסה למצוא עומק איפה שטרם נוצר, ומשרה המון לחץ על האווירה (בחייאת, היא לא משענת).

והלחץ המדובר מתחיל לחלחל לרינת, שמספקת לנו את המקבילה הנשית לאמירה הטיפשית של בן מהפרק הקודם. "אני רגילה לצאת עם גברים שנראים טוב", היא אומרת והוא נפגע להמשך כל הפרק. 

סימני אזהרה להמשך (כאילו שלא היו מספיק עד כה): מצד אחד, הסיטואציה בה מוצבים השניים מחייבת אותם להאיץ את הקשר, מצד שני – לא בכוח, את שי והדס כבר היה לנו בעונה הקודמת.

מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

בדיוק ככה

תקראו לנו תמימים, תזכירו לנו שמדובר בפריים טיים, אבל אין מה לעשות – אנחנו מאוהבים. מאי ומשה מדגימים בחינניות רבה את סוג ההתאמות שהמומחים בטוחים בהן, ואנחנו אשכרה יכולים להבין למה. 

הכימיה ביניהם גורמת לחייך, ולא בגלל המגע הפיזי (שמדשדש) אלא דווקא במקומות האחרים. החל מהמחמאות הקטנות של משה למאי, ועד לווידוים שלהם מול המצלמה. כמעט שכחנו שאנחנו צופים בתוכנית שנועדה לדרמה, שמשה נזכר להבהיר לנו שלא הכל מושלם – "צריך לעבור את כור ההיתוך שלי", הוא אומר ואנחנו סקרנים.

סימני אזהרה להמשך: מאי אוהבת לנשק את הכלב בפה, משה סולד מהנושא – האמת, הכל פה שאלה של מינונים, ואת זה רק מעבר הדירה המשותף יגלה. 

מעיין ובן, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מעיין ובן, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

יושבים על הגדר

האמירה של בן מרחפת מעל ראשם של השניים בחלק נכבד מהפרק (או לפחות של מעיין, בן התגבר די מהר). היא עסוקה בדחייה שחוותה, אבל משדרת עסקים כרגיל מולו, וכך היא גם מחליטה לפתור את הבעיה בשיחה אמיתית, איך לא – עם עצמה. 

מעיין מגיעה להבנה שמעשים הם הצד החזק של בן זוגה לתוכנית, ומחליטה להתעלם מהנפילה בלשונו ולהמשיך הלאה לעבר החופשה הרומנטית. אנחנו מודים, הכל רומנטי, נוצץ ומדויק, אבל אנחנו קצת מודאגים מהחזרה לשגרה. 

סימני אזהרה להמשך: דברים נראים אחרת בלי משקפי החופשה.