הגענו לקו הסיום. כולן נפרדו מכולם, דור נפרד מדנה ורק סרגיי ומריאנה לנצח. והטוויסט בעלילה - בסיבוב האחרון הוחלט שהמומחים יבחרו לבנות את הגברים. שוק!!! ואל חטפה לה התקף עצבים, חרדה ומה לא.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אז בואו נראה מה היה:

האמירה המיותרת של הערב: במהלך ארוחת הערב המשפחתית, אל נשאלה מה היא רוצה לעשות עכשיו. והיא כפרה עליה, ענתה בדיוק את כל מה שלא צריך לומר, ובמיוחד כשיושב לידה דור הילד חסר הביטחון. אמרה שהיא רוצה את הלבד שלה והרגה אותו. לא אל נשמה שלנו, את לא אמיתית. את כל זה תגידי לעצמך ורק לעצמך, ולא ליד כולם בדיוק כשמישהו שבא להכיר אותך יושב ממש לידך.

טעויות בולטות: למטבע מתברר, יש שני צדדים. אז דור הגיע לאל, והשם ישמור, הוא בטירוף כמה היא יפה ומתחיל להשתגע וללרלר: "אני הטעם שלך? מה את חושבת על החזות שלי? את יכולה לתת לי ביטחון?? תני לי ביטחון?!?..." דור!!! השתגעת? אנחנו כבר התייאשנו ולא רוצות לחשוב מה אל המסכנה מרגישה. אל נסיכתנו, את חייבת תיקון דחוף. בואי אלינו ונחבר לך מישהו, עלינו.

אין לנו מושג מי שם שאל את השאלה שלא שואלים את דנה: "האם את אמיתית?". דנה ג'ננה התחרפנה, כי זה נגע לה בדיוק בנקודה הכי כואבת.

מהלך מביך: כשפוטין אחיה של מריאנה מגיע לבקר את אחותו וסרגיי, כפוטין כמו פוטין, הוא השתמש בשיטות של הק.ג.ב כדי לתהות על קנקנו של הדייט שלה. למזלם של סרגיי, מריאנה ואנחנו, הוא לא נלחץ ולא מצמץ ואפילו העריך אותו. נשמנו לרווחה, סרגיי עבר עוד משוכה.

מופע הקרינג' שבין דור לאל ממשיך, כשהוא שואל אותה: "את חושבת שאת נמשכת אלי"? והיא ענתה ש... "לא!!!". דור יקר שלנו, אתה לוחץ ולוחץ ולוחץ. רק הגעת ואתה ישר בהיסטריה לדעת אם יש או אין סיכוי, ורק חופר כך את הבור של עצמך. רילקס, נשמה.

מהלך מנצח: קבלו במחיאות כפיים את תומר של דנה. הוא מנכ"ל והגיע עם מזוודה עם ראשי התיבות. האם ידעתם שבארה"ב זה ככה? דנה ידעה, ומכאן עפה באוויר ולא האמינה שזה קורה לה. הנה גבר מחויט ברמת מנכ"ל ומעלה שהגיע לפתח ביתה, כשגם תומר מאוד מאוד מאוד מרוצה ממנה.

לשני הגיע דוד. קודם כל זה שם תנ"כי, אז כבר נשמנו לרווחה. ובנוסף הוא גבר גבר עם חוש הומור מהמם, ולא תאמינו גם - הוא מגיע מבית דתי, בוגר ישיבה תיכונית ו.... שומר שבת!!! שני התחילה לבייץ מיד ואנחנו מחכות להצעת נישואים.

שלא תגידו שאנחנו סתם עוינות, יש גם משהו חיובי בין דור ואל: הוא הגיע אליה על טורבו, יורה ויורה כמו שאמרה. אלף שאלות, אבל... שאל אותה איך היא עם דת. בום בבטן. אל המותשת יורה חזרה: "אני לא יהודיה. יש לך בעיה עם זה?". ואז דור עונה את התשובה הטובה ביותר שניתן לחשוב עליה: כל עוד את תהיי מאושרת, וזה את ואני נגד כל העולם. מבחינתי זה שווה הכל".

רמת סיכויי הזוגות

מריאנה וסרגיי - נראה שממש טוב להם יחד. הדבר היחיד שעומד ביניהם זה עניין המגורים. הלוואי ויצליחו לפתור את זה.

אל ודור- היא גם ככה עייפה ומותשת אחרי ארבעה סבבי לחימה, ואז הוא הגיע כמתיש בפני עצמו. דור חסר ביטחון בצורה יוצאת דופן ורק רוצה ומחפש חיזוקים חיוביים, שבלתי אפשרי לתת אחרי כבר כמה שעות ספורות של היכרות. אנחנו באמת מקוות עבור אל שהם לא יישארו ביחד.

דנה ותומר - על הנייר מדובר במאטצ' מייד אין אוון. הוא גבר קלאסי, מחויט, מסודר, עונד רולקס וכו'. בקיצור, בול מה שדנה אוהבת. והיא אישה מטופחת ונשית עם ביטחון וסקסיות, כלומר תפור לתומר. העניין הוא האם אכן תהיה ביניהם באמת כימיה, מעבר למה שמסתכם על הנייר.

שני ודוד - גבר גבר, יודע את העבודה, מצחיק גם אותנו וכידוע הומור משובח מעיד על אינטליגנציה גבוהה. שני די נופלת לרגליו ואנחנו קצת חוששות שהוא מסתיר משהו. Too good to be true קלאסי.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)
בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)