תוכנית הריאליטי "אהבה חדשה" הציגה השבוע את פרק הבחירה האחרון, במסגרתו דנה בן ארי, שעברה כברת דרך לאורך העונה, פגשה בבחירה האחרונה שלה: תומר לוינסקי בן ה-32. לוינסקי, עוסק כמנכ"ל של חברה לפרסום, ומתגורר בחיפה. 

תומר הוא הבחירה האחרונה של דנה, מאחר ולא יהיו יותר פרקי בחירה עד סוף העונה. מתמודד נוסף שיכנס לתמונה הוא דור יהודה בן ה-29 מהרצליה, מנהל מועדון טכנו. דור הוא הבחירה האחרונה של אל אדידה בדרך למציאת אהבה.

בפרק הקרוב - בוקר ראשון של הבנות עם הבנים החדשים, והבנות הולכות להכיר את עולמם של הגברים - דור ואל הולכים לגלוש, שני ודוד הולכים לאימון MMA ודנה ותומר הולכים לבית של תומר לארוחת שף.

בפרק הקרוב מריאנה וסרגיי, הזוג הוותיק היחיד שנשאר בתוכנית, מחליטים לחפש עבור סרגיי דירה בתל אביב. בדירה אותה הם רואים מבקש בעל המקום 8,000 שקלים עבור שכר הדירה, מה שגורם למריאנה לצאת מהכלים.

"המחירים האלה דופקים לי את השכל, באמת", אומרת מריאנה, וסרגיי משיב: "זה המחירים, מה את רוצה? זה הממוצע. בסדר, זה לא בשבילך, זה בשבילי".

"ב-8,000 שקל אני שוכרת פנטהאוז, שמונה כיווני אוויר מאמי, עם נוף מטורף", מוסיפה מריאנה למצלמה. "אני לא אלך לשכור דירות במחירים כאלה, זה עניין של פרנציפ".

"לא חבל על העצבים שלך? תכלס", אומר סרגיי, ומריאנה משיבה: "זה העצבים שלי. בא לי להתעצבן על זה. זה מה שאני מרגישה כרגע".