"ברוכים הבאים לעדן" ("Welcome to Eden"), נטפליקס

במשאית שאוספת את הסדרות נשאר כנראה מקום, אז נטפליקס העמיסו גם את הסדרה הזו, שהייתה באמצע העבודה והעלו אותה לשידור. חבל על הזמן

קשה לדעת, ונטפליקס בוודאי לא מפרסמת, את הקריטריונים שלה לקנייה או ליצירת סדרה. מניסיון לא דל על גבי הכורסה מול נטפליקס, אפשר בהחלט להניח שלא פעם המשאית של הסדרות לא מלאה עד הסוף, אז הנהג צועק “יאללה, יאללה אין זמן", ואוסף גם מאלו שעוד ירוקות, לא הבשילו ורחוקות מסוף ההכנה.

“ברוכים הבאים לעדן" היא מהסדרות שלא מובן מדוע נטפליקס העלתה אותה בשלב הזה על המסך. בתקציר מספרת הסדרה על קבוצת צעירים הזוכה בהזמנה לאי מרוחק למסיבת רייב הנמשכת שבוע, שם יתבקשו להשתתף בפרסומת למשקה חדש. כשמגיעים הצעירים לאי, מתברר להם שבתום המסיבה אינם יכולים לעזוב. מי שמנסה לעשות זאת, דרכו נמנעת גם באלימות עד כדי רצח, וככלל מתנהל באי איזה עניין מסתורי הכולל שידורים לחלל. איזה עניין, מה חלל, מי נגד מי, מי מה מו - כל אלו לא מוסברים בסדרה.

אין סוף לכל נושא, אין סגירה, בקושי יש התחלה, הכל מצביע על עונה נוספת שכלל לא ברור אם תצולם ושם אולי יתבהרו הדברים או שלא, ורק דבר אחד ידוע ללא צל צלו של ספק: נשאר מקום במשאית, והנהג צעק יאללה, יאללה, אז הסדרה הזאת עלתה לשידור. אחרת אין הסבר.
לראות או לוותר: לא לראות. שנטפליקס לא ישדרו חצי עבודה.