לאחר הצלחתו הקולנועית של הסרט "Uncharted" בכיכובם של טום הולנד ומארק וולברג, חברת Playstation productions מבית Sony הודיעה על שלוש יצירות נוספות שיתבססו על משחקי הקונסולה האהובים. עבור היצירות החדשות, שתהליך הפקתן כבר החל, נבחרו שלושה משחקים פופולאריים ואקסקלוסיביים של Sony:  "Horizon", "God of War", ו-"Gran Turismo".

Horizon, משחק הפעולה המתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי בו שולטות המכונותף יגיע לנטפליקס. כמו במשחק האהוב, גם כאן הדמות הראשית תהיה אלוי, ציידת המנסה לשרוד בעולם הקשוח בו היא נמצאת. בסוני טרם הבהירו אם מדובר בסדרה או בסרט בלעדי לנטפליקס.

כרזת המשחק Horizon: zero dawn (צילום: Guerrilla Games/Sony Interactive Entertainment)
כרזת המשחק Horizon: zero dawn (צילום: Guerrilla Games/Sony Interactive Entertainment)

God of War, בו השחקן מגלם את קרייטוס, לוחם ספרטני שקורא תיגר על האלים היוונים מהמיתולוגיה לאחר שבמשך שנים עבד אצל אל המלחמה ארס. הסדרה החדשה תגיע ליריבתה של נטפליקס – אמזון פריים, אך טרם ברור אם הסדרה תציג דמויות חדשות ומקוריות או תעקוב אחרי עלילת המשחקים.

המשחק השלישי, Gran Turismo, הוא היחיד שטרם נודע היכן ינחת, אך כבר ידוע כי יציג דמויות מקוריות ועלילה מקורית, שכן מדובר במשחק מבוסס מרוצי מכוניות ועל כן יצטרכו יוצרי הסדרה להיות מקוריים במיוחד.

פדרו פסקל, המנדלוריאן (צילום: רויטרס)
פדרו פסקל, המנדלוריאן (צילום: רויטרס)

מה שבטוח הוא שכל שלוש היצירות החדשות יגיעו למסכינו רק לאחר סדרה נוספת של סוני – The Last of Us. המשחק, בו מככבת דמותו של ג'ואל, סוחר ומבריח באמריקה פוסט-אפוקליפטית נחשב לפופולארי במיוחד בקרב שחקני הפלייסטיישן. במשחק המקורי משנת 2013, ג'ואל מקבל לידיו את אלי, ילדה בת 14 עליה הוא נאלץ לשמור בחיים ולהביא אותה אל חבורת מורדים, זאת בזמן שהוא נלחם בציידים וקניבלים.

הסדרה החדשה תנחת כבר בשנת 2023 בשירות הסטרימינג של HBO כשאת שני התפקידים הראשיים ימלאו פדרו פסקל ("מנדלוריאן", "משחקי הכס") ובלה ראמזי (ליאנה מורמונט ב"משחקי הכס"). על הסאונדטראק של הסדרה יופקד גוסטאבו סאנטולאלה, אשר יצר את פסקול המשחק המקורי. עלילת העונה הראשונה של הסדרה אמורה, על פי מרבית השמועות, לעקוב אחרי עלילת המשחק כמעט במלואה.

פדרו פסקל (צילום: רויטרס)
פדרו פסקל (צילום: רויטרס)