סדרת הקומדיה המצליחה שיצר וביים אדיר מילר, "צומת מילר", סיימה אמש (ראשון) את שידוריה, לאחר שמילר הודיע לאחרונה לקברניטי "קשת 12" כי הוא לא מעוניין ליצור עונות נוספות. ההודעה של מילר, כמו גם הודעת התגובה של הזכיינית ("הודענו לאדיר באופן חד צדדי בצינורות המקובלים, שאנו לא מקבלים את החלטתו ושזו לא עונה האחרונה של צומת מילר") עוררו שיח רב ברשתות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

חלק גדול מהשיח, נסוב סביב הקריירה של מילר, והתוצרים הטלוויזיוניים שהביא לעולם. בתוך כך גם לא מעט השוואות בין "צומת מילר" לסדרה הקודמת בכיכובו, "רמזור" - שרבים טענו כי הייתה טובה הרבה יותר.

הבוקר ואמש, ערב שידור הפרק האחרון של "צומת מילר", התייחסו רן שריג, שיצר יחד עם מילר את "רמזור" ובת זוגו העיתונאית דנה ספקטור, לכך ששמו של שריג, הושמט מהאזכורים של הסדרה.

"מהפילוט עד לפרק הסיום. כל העונות. כל פסיק וכל נקודה. כל גיסנו (שהמצאתי) וכל מירי (שהומצא במקרה כשהקלדתי)", כתב שריג בטוויטר. "הפילוט של רמזור, ניחום אבלים, מבוסס על ריב שלי עם פקחית חניה בגבעתיים שרואים אותו במחוברים. קשה לי ממש לכתוב את זה. אין דרך לצאת מריב יוצרים טוב אבל השותף שלי לשעבר עבר כל גבול".

"שימו לב איך קרדיט הכתיבה משתנה בין עונה 2 ל-3 כי באמצע היה מחוברים.", הוסיף שריג. "לילדה ברמזור קוראים דוני, כמו הבת שלי. כתבתי מהחיים שלי…פחחח…זהירות אשתי באוטו, פרק האמי, נולד כשחבר התקשר אלי וגרושתי שאלה למה ניתקתי".

 "רוצה לפרוק משהו שמעיק עלי", הוסיפה אמש ספקטור. "קשה לי לראות את אדיר מילר מדבר ומתראיין בכל מקום על רמזור 'שלו'. 'רמזור שאני כתבתי'. רמזור 'שאני לקחתי בשבילה השראה מהחיים והחברים האמיתיים שלי'. את רמזור כתב ויצר אדיר ביחד עם רן שריג , בן הזוג שלי". 

"הפרק הישן שמשודר כרגע מלא בדברים שרן המציא, ואיך אני יודעת? יש לנו מחשב ישן שמלא בפרקים שרן כתב. ואם הייתם רואים את המחשב הייתם רואים גם מי המציא את קו העלילה שזכה באמי. לא משנה. אדיר מוכשר בטירוף ויש לי כבוד, אבל בחייאת, כתבת את רמזור עם עוד מישהו. כמה תסתיר אותו ותנסה למסמס אותו? ולמה?!? אין לך מספיק משלך?", סיכמה ספקטור.