האח הגדול שוב איתנו: הריאליטי הוותיק, שהיה מתוכניות המציאות הראשונות בישראל, והפך בעונתו הראשונה להצלחה מסחררת, שב אמש אל המסך לעונה חדשה ושתים עשר במספר (ללא עונות VIP) במטרה לכבוש מחדש את הרייטינג, לאחר שבשנה הקודמת שבר שיא שלילי. פרק הפתיחה שובץ במועד מאתגר במיוחד מבחינת הזכיינית "רשת 13", מול הריאליטי המצליח מאוד של "קשת 12" - "חתונה ממבט ראשון".

תשעה חודשים חלפו מאז נכבה האור בפעם האחרונה בבית "האח הגדול" והאמש זה קרה שוב. חבורת דיירים חדשים נכנסו בזה אחר זה ומילאו את הבית הכי מתועד במדינה. כשהם נוצצים, מתרגשים ומפוחדים, צעדו אמש במדרגות אולפני נווה אילן המתמודדים היישר לבית החדש שעבר שינוי עיצובי, בו יתועדו 24/7 בידי מצלמות ומיקרופונים.

למרות כל האתגרים הצליחה "רשת 13" להוכיח שהפורמט הוותיק עדיין רלוונטי ומושך קהל כשפרק הפתיחה של העונה השיג אמש נתון מרשים במיוחד של  21.4 אחוזי צפייה ו-564 אלפי צופים, בעוד הריאליטי המצליח של "קשת 12" ספג מכה וקיבל את הנתון הנמוך ביותר שלו מאז פתיחת העונה לפני חודש - 14 אחוזי רייטינג ו-349 אלפי צופים. כעת, נותר לראות האם ב"רשת 13" יצליחו לשמור על העניין.

רגע הפיק בשידור הבכורה אתמול של "האח הגדול" היה בעת תעודת הזהות של המתמודד נתנאל רודינצקי, בשעה 21:50 עם 24.4% רייטינג ו-435 אלף צופים.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה  13.4 אחוזי רייטינג ו- 344 אלפי צופים על מהדורת "רשת 13" שקיבלה  9.5 אחוזי רייטינג ו- 226 אלפי צופים.