העיתונאי עקיבא נוביק יגיש את חדשות הלילה של "כאן 11" במקום רומי נוימרק ובמקביל ימשיך להגיש את תוכנית הבוקר של "כאן רשת ב'" בימי חמישי ויימנה עם צוות מגישי הסכת האקטואליה "עוד יום". נוביק הצטרף לכאן בשנת 2020. הוא הגיש תוכניות ומשדרי חדשות ב"כאן 11" ו"כאן רשת ב'", היה מיוצרי ההסכת ׳לך תזכור׳ שעסק בזיכרון השואה ויצר סדרות ופינות רשת ב"כאן דיגיטל". נוביק החל את דרכו העיתונאית בגלי צה״ל, עבד בידיעות אחרונות וכתב כנסת בחדשות עשר ולאחר מכן חדשות 13.

רומי נוימרק תצא בחודש הבא לשנת לימודים באונ' הרווארד, לאחר שנבחרה למלגת לימודים על ידי קרן ניימן לעיתונאות, לצד 23 עיתונאים מצטיינים מהעולם. נוימרק הגישה את חדשות הלילה מאז נוסדה במאי 2017 והייתה שותפה לפיתוח התוכנית, הגישה משדרים מרכזיים ב"כאן 11" ותוכניות ב"כאן רשת ב'".

עקיבא נוביק הגיב למינוי ומסר: "לא מכיר משהו יותר טוב לעשות ב-23 בלילה".


רומי נוימרק: ״היתה לי הזכות לקחת חלק בהקמת גוף התקשורת הציבורי של ישראל, ולהביא אל המסך עיתונאות מסוג חדש, מדי לילה. תודה להנהלת התאגיד ולצוות המסור של 'כאן חדשות' על חמש שנים מרתקות. אני שמחה ונרגשת ללמוד בבית הספר לעיתונאות הטוב בעולם, כדי להמשיך לקדם עיתונות פורצת דרך, המתאימה לזמן ולמקום שלנו". 


ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות: "רומי הגישה בסגנון ייחודי את חדשות הלילה והפכה אותה לתוכנית מאופיינת. אנחנו מברכים אותה על קבלת המלגה. מאחלים לעקיבא בהצלחה רבה בהובלת חדשות הלילה".