"האח הגדול" עוד כאן: אחרי חודשים של ציפייה ופרומואים, הריאליטי הוותיק, שהיה מתוכניות המציאות הראשונות בישראל, והפך בעונתו הראשונה להצלחה מסחררת, שב בשבוע שעבר אל המסך לעונה חדשה ושתים עשר במספר (ללא עונות VIP) במטרה לכבוש מחדש את הרייטינג, לאחר שבשנה הקודמת שבר שיא שלילי. 

פרק הפתיחה של העונה השיג ביום שלישי האחרון נתון מרשים במיוחד של 21.4 אחוזי צפייה ו-564 אלפי צופים, בעוד הריאליטי המצליח של "קשת 12", "חתונה ממבט ראשון" ספג מכה וקיבל את הנתון הנמוך ביותר שלו מאז פתיחת העונה לפני חודש - 14 אחוזי רייטינג ו-349 אלפי צופים. אך בעוד פרקי פתיחה של "האח הגדול" ידועים ככאלו שמביאים הרבה רייטינג, האתגר האמיתי העומת בפני עורכי העונה הוא לשמור על העניין, ובינתיים נראה כי הם עמדו במשימה בגדול.

אמש, שלפו בהפקת "האח הגדול" שפן מן הכובע, כאשר טליה עובדיה שהייתה האקסית של הדייר אליאב טעטי הייתה במרכזו של "משדר כניסה" מיוחד, לבית "האח הגדול". עובדיה בת 25 מהרצליה פיתוח, רווקה, היא הדיירת ה-17 שנכנסת לבית ״האח הגדול״.

"חתונה ממבט ראשון" הייתה הצלחה מסחררת ברייטינג שכמעט תמיד הצליחה לעבור את רף 20 האחוזים היוקרתי, ולהביא אותה מהווה אתגר גדול עבור הזכיינית "רשת 13". אך אמש, הצליח "האח הגדול" להביס את הענקית כשהוא גורף 17.3 אחוזי רייטינג ו-452 אלפי צופים, בעוד "חתונה ממבט ראשון" השיגה 14.7 אחוזי רייטינג בלבד ו-340 אלפי צופים.

ברצועת החדשות, לעומת זאת, הובילה אמש במהדורות כמו תמיד "קשת 12", שקיבלה 13.6 אחוזי רייטינג ו-328 אלפי צופים, על מהדורת "רשת 13", שקיבלה 6.6 אחוזי רייטינג ו-210 אלפי צופים.