אז הנה חלף עבר לו פרק הסיום של העונה השניה ב"אהבה חדשה", טראש בהתגלמותו אבל לגמרי מהסוג הכיפי. ראשית חייבות לפרגן להפקה ולרשת 13 - אחלה ליהוקים, שעבורנו כשדכניות ומאבחנות זוגיות היוו מדי שבוע גן עדן פורה לניתוחים. וכמובן מאיה ורטהיימר, הו מאיה. מושלמת, נקודה. רק חבל שעבורנו כבר תפוסה. אז קדימה, בואו נסכם מה ומי היו לנו העונה ומה עלה ויעלה בגורלם.

שני: מספרת למאיה (המהממת כבר אמרנו?) איך דוד עשה לה גוסטינג אחרי חודש שיצאו ביחד, ברגע של קנאה לא ברורה על איזו שטות. נשמע מוכר? הייתכן שזה סיפור חייה? פה מתחילים לראות דפוס, ושני מתוקה, תעצרי ותסתכלי אל מי את נמשכת ואיך את מתנהלת בתוך הזוגיות. זה ימשיך ככה עד שתביני ותשני.

מריאנה: היא וסרגיי המשיכו לצאת והיה להם כיף מאוד ביחד, אבל בסופו של דבר המרחק הכריע אותם. לטענתה, היא צפתה זאת מראש ובכלל רואה שמונה צעדים קדימה. קוראים לזה נבואה שמגשימה את עצמה. אנשים שמעידים על עצמם שרואים כמה צעדים קדימה, לא מבינים שהם מכוונים למקום מסוים ובדיוק לשם יגיעו. לא חוכמה. למזלה האהבה חזקה יותר, ו"מזימתה" שייפרדו בגלל המרחק לא צלחה וכיום הם ביחד.

דנה: המנטרה שלה היא שבחורות לא מפרגנות לה. ועכשיו בואו נבחן דוגמא קטנה ממה שהיא עשתה לשני. מסתבר שדנה הפכה להיות הבסטי של מיכאל. כן כן, אותו המיכאל ששבר לשני את הלב מול כל המדינה. נכון, אותו המיכאל ששני מאוד התקשתה להתגבר עליו. אז מסתבר שדנה היא החברה הכי טובה שלו, ושאר הבנות כועסות עליה סביב הסוגיה. דנה לא מבינה מדוע וטוענת שאם זו היתה אל למשלף אז עליה הן לא היו כועסות. פלאש ניוז לדנה - אל לא היתה מתקרבת למיכאל. ואם הסיפור שלך הוא שבחורות לא מפרגנות לך, אז תעצרי לבחון את התנהגותך, ומה בך בדיוק מביא לזה.

אל: קודם כל חשוב לנו לציין שאל ממש מותק, וכן היא הולכת להיות אמא מדהימה. כי מה מסתבר? זוכרים את אור? כן החמוד הזה, הגבר הראשון שהביאו לה ושכולנו נותרנו בהלם שהיא החליטה לשחרר אותו אחרי שלושה ימים. אז אל של אחרי התכנית קצת יותר חכמה, ולכן הם שוב יוצאים ובודקים את הקשר. מחזיקות אצבעות כי מלכתחילה היינו בעדו. ואילו אל מצדה עברה ממש תהליך מואץ עם עצמה בתוכנית וכל הכבוד לה.  

ואפרופו אור, מכאן התחיל האקשן האמיתי, במפגש מחזור של עימות נוסטלגי משהו עם גברים מסוימים שעברו בתכנית. ובאופן מפתיע, כולם קשורים לשני. עידן הגיע מבסוט וזחוח, ודי מהר כולן יצאו עליו והוא נדחק לפינה ובהיסטריה ניסה לשכנע שהוא לא התחיל עם שני. עכשיו אח שלנו, ברור שזה מה שתגיד, תמיד תכחיש!

ועל הדרך הבנו שני דברים חשובים על דנה:

1. היא לא פראיירית. אמרה לעידן שהיא "סולחת לו" כי בסך הכל מדובר בלב ובבנאדם, אבל שפת הגוף שלה שידרה משהו אחר לחלוטין.

2. לרגע תהינו האם כל ה"חברות" שלה עם מיכאל היא בעצם נקמה קטנה בתת מודע שלה, על כך שעידן התחיל עם שני? בינינו, שני ממש לא שיתפה פעולה ואפילו נגעלה מהסיטואציה. לכן, זה קצת מיותר לנקום בה דרך מיכאל.

ואזזזז הגיע מיכאל, שהוא בגדר החבר הבסטי של דנה. הידעתם שהוא מכיל אותה, מקשיב לה ואפילו מעלה איתה סטוריזים, למרות שהוא הכי לא בנאדם של סטוריז?

ובנוסף, מה הסתבר? הידעתם שטינה ומיכאל ביחד? כן כן, אותה טינה שהוא נפרד ממנה דקה לפני שנכנס לתכנית. אותה טינה שהגומיה שלה נמצאה על ידי שני כשהגיע לבקר אותו בביתו. זו גם אותה טינה, ששני חשדה מלכתחילה שמיכאל בעצם מעולם לא נפרד ממנה. אז כן, הם ביחד.

הבא להיכנס לחדר החקירות הוא הנעדר דוד, המחרטט דרכו בפריים טיים. הוא צובע את האירוע הרבה פחות שחור ממה ששני חוותה, ואיכשהו אנחנו לא מאמינות לו. אגב, גם הוא בזוגיות. שני מצדה מתחרפנת: "עוברים תהליך על הגב שלי ואחר כך הם בזוגיות ואני נשארת שבורה". דפוסים כפרה, דפוסים.

וכדי שנשאר עם טעם טוב בפה הביאו לנו את סרגיי, הנסיך, השורד האחרון של אהבה חדשה 2022. הוא נותן טיפים להצלחה בתוכניות ריאליטי של שידוכים.

ולסיום סיומת - אור. כאמור הוא ואל ביחד, איזה כיף לשמוע ולסיים כך עונה, שתמה לה ונשלמה בנימה של אהבה חדשה-ישנה. נתראה בעונה הבאה...

בילי ורוית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך" 

בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)
בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)