ריאליטי האוכל של "קשת" חוזרת לעונה חדשה ועשירית במספר. בעונה החדשה ישתתפו השף חיים כהן, מיכל אנסקי, השף אייל שני, השף ישראל אהרוני, אליהם תצטרף רותי ברודו.

ברודו ששפטה עד כה בריאליטי "המטבח המנצח MKR" הציגה דמות שיפוט קשוחה ולא מתפשרת והביאה נוכחות אחרת של שיפוט נשי למסך הקטן. במהלך סגר המסעדות בתקופת התפשטות נגיף הקורונה, ברודו בחרה שלא להישמע להנחיות משרד הבריאות ואמרה לגולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM: "אם לא אלחם, במה אני שונה מכל אזרח בגרמניה הנאצית?". כזכור, אביה של המסעדנית נפטר בעקבות סיבוכים של נגיף הקורונה.

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" ברודו מגיעה לראשונה לבמת "מאסטר שף" לקול תשואות המתמודדים. "האמת היא שאני מרגישה כמו הילדה שמגיעה לכיתה שכבר מגובשת, אומרת המסעדנית. "כיתה מאוד בעייתית", מגיב השף אייל שני, וברודו משיבה: "אתה הבעייתי זה בטוח". 

בהמשך, מתייחסת ברודו לשאר חברי הפאנל ואומרת על השף ישראל אהרוני, "הוא צבעוני" ומניחה את ידה על כתפו של חיים כהן ואומרת: "וחיים, את חיים אני מכירה שנים". לבסוף פונה המסעדנית למיכל אנסקי ואומרת: "ואת, אנחנו נהיה החברות הכי טובות. ישראל אהרוני מסכם: "בדיוק, חכי, הלך עלינו".