13 שנות נישואים שעברו עליות ומורדות, לא הכינו את קובי פרץ ואשתו ענבל לאירוע הטראומטי שאירע להם בלידת בתם לפני תשעה חודשים. מהתקרית הקשה, שהעמידה את ענבל ובתם אלי אסתר בסכנת חיים ממשית, החליט פרץ להוציא שיר בנושא, 'גיבורה שלי', המעניק לה את הכבוד שהוא רוחש לה לאחר הקושי המבעית שחוו, ובכלל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בשיחתו עם איריס קול ב-103fm, סיפר על האירוע ששינה את חייו. "עברנו לא מעט גלגולים. רק במקומות הקשים, בירידות ובנחיתות אתה לומד להעריך את מה שיש לך ולקום חזק יותר. למדתי עד כמה האישה שאיתי היא בכל מצב, גם למעלה וגם למטה, ותמיד האנשים הקרובים ביותר נמדדים לא כשאתה מצליח. אשתי הייתה איתי כשרוב האנשים לא היו. לפני שהתחתנתי תמיד אמרתי שאני רוצה שאשתי תהיה כמו אמי, אך כולם אמרו לי שזה לא אפשרי. אני חושב שענבל היא הכי קרובה לאמא שלי שמצאתי, זכיתי, מגיע לה הכל. אשתי עברה איתי כמה שנים לא פשוטות, ואני כמה שנים מפצה אותה על השנים אחורה. אני קודם כל חושב עליה ועל הילדים, ואני בסוף".

על החוויה הקשה במהלך לידת בתו, סיפר: "אישה אף פעם לא יודעת איך תצא מחדר לידה, יש מקרים שבהן הן לא יוצאות וזה כמעט מה שקרה לאשתי. יש לנו 3 בנים ובת אחת שקיבלנו מתנה מהשם. יומיים לפני הלידה אני שומע בבית 'תעזרו לי', קול שנהיה חלש יותר, חשבתי זה חלום. ראיתי אותה יושבת עם עיניים מגולגלות אחורה, היא הייתה לבנה כמו סיד. באתי להעיר אותה, והיא אמרה 'אני הולכת למות'. בלידה בכיתי והתפללתי, כל חיי לא עשיתי כך שמע ישראל. אם הייתי מגיע 10 דקות אחרי, אני לא יודע אם הייתי מצליח לדבר על אשתי והילדה".

בסיום, שיתף פרץ בכאב: "נקרע לענבל הרחם לגמרי, והילדה גם הפסיקה לקבל חמצן בזמן הזה. רציתי לשמוע רעש של בכי של תינוקת, אבל לא שמעתי כולם. מה שקרה לנו זה נס גלוי, זו השגחה עליונה, לאשתי יש זכויות רבות בשמיים, קיבלתי אישה וילדה במתנה".