ריאליטי האוכל של "קשת 12", "מאסטר שף", חזר לעונה חדשה ועשירית במספר. בעונה הטריה משתתפים השף חיים כהן, מיכל אנסקי, השף אייל שני, השף ישראל אהרוני, ואליהם הצטרפה רותי ברודו.

פרומו לפרק של "מאסטר-שף שישודר הערב. צילום: באדיבות קשת 12

הפרומואים לתוכנית ששודרו ב"קשת 12", הבטיחו הפתעה מיוחדת לכבוד העונה העשירית, "מבחן הכניסה הגדול ביותר בתולדות מאסטר שף - מבחן העשור", ובינתיים נראה כי כבר מההתחלה הוויכוחים קורעים את שולחן השופטים.

בפרק שישודר הערב (ראשון) אחרי החדשות ב"קשת 12" השופטים אייל שני וישראל אהרוני מגיעים לאי הסכמה חריפה בעניין אחד - גריסת פלפל שחור.

בהקשר למנה שהכין אחד המתמודדים בתוכנית אמר אהרוני: "אני מוכרח להגיד שזו מנה מספיק מדויקת מסוגה. קודם כל אני חושב שהפלפל השחור הטחון, אין לו ארומה של פלפל שחור. יש לו רק חריפות של פלפל שחור. אני לא מדבר על החריפות, גם לפלפל שחור יש גוונים של טעם והם רבים, ואני חושב שפלפל שחור שהוא טחון דק מדי, יש בו סוג של תוקפנות, שהוא מאבד את היכולת הקסומה".

ואילו שני ענה: "אני רוצה להגיד, תקשיב לשם - קאצ'ו א פפה. באחד מהסוגים של המילים נמצא השם פלפל. אתה נכנס לפסטה כזאת, תכין את הפה שלך לעינויים של הפלפל. במובן הזה הוא עובד נכון. אין בעיה, יש סוג של תוקפנות, אבל התוקפנות הזאת היא יחידנית, סינגולרית לפלפל השחור".

ברודו סיכמה: "אתם מתווכחים על דבר מטופש. שניכם מסכימים שהפלפל השחור טחון דק מדי".