הסערה החדשה בארצות הברית: עולם הבידור לא יודע שובע משערוריות וכמעט תמיד יצוץ סיפור חדש, עוד בטרם הקודם הספיק להיסגר. הפעם, שבועות ספורים בלבד לאחר תום הסיפור המשפטי בין אמבר הרד וג'וני דפ, ארה"ב סוערת בגלל חקירה חדשה נגד הבעלים של ארגון ההיאבקות הגדול בעולם -WWE. 

הבעלים, וינסנט קנדי מקמהן, ידוע בעיקר בזכות דמותו על המסך אשר אחת למספר שנים חוזרת לקו עלילה שנוי במחלוקת,  בין אם זו עלילה בה הוא מציג בן לא חוקי, מכריח מתאבקות לרקוד מולו בתחתונים וחזיה או סתם מזייף את מותו (בקו עלילה שבוטל יומיים לאחר מכן בשל רצח כפול והתאבדות שביצע מתאבק בארגונו). הפעם נראה כי דווקא האיש האמיתי מאחורי הדמות נחשף במלוא ערוותו. 

על פי הודעה שפרסם ארגון ה-WWE, אשר נסחר בבורסה, בארגון פתחו בחקירה פנימית בעקבות שמועות כי מקמהן ניהל רומן עם עובדת במחלקה המשפטית של החברה. על פי אותו חשד, מקמהן הכפיל את שכרה מ-100 אלף דולרים ל-200 אלף דולרים, בזמן שהחברה מתמודדת עם גל פיטורים רחב בעקבות משבר הקורונה ומתאבקים נדרשו לצמצם בשכרם. 

אם זה לא מספיק, על פי המידע שהודלף לבעלי המניות מקמהן אף מסר את אותה עובדת לידיו של בכיר אחר בהנהלה – ג'ון לורינייטיס, מי שאחראי על הקשר בין המתאבקים להנהלה ומי שאחראי לכמות לא מבוטלת של טענות מצד מתאבקות, לאחר שיחה בה הוא הציג להן את קו הלבוש אותו הוא ביקש שיאמצו (רמז – כמה שיותר חשוף, יותר סיכוי שתקודמו).

ג'ון לורינייטס במופע של ה-WWE (צילום: האתר הרשמי של WWE)
ג'ון לורינייטס במופע של ה-WWE (צילום: האתר הרשמי של WWE)

וינס הודיע בשבוע שעבר, עם פרסום החקירה, כי הוא משעה את עצמו באופן זמני מניהול החברה. את מקומו תפסה בתו סטפני, שהודיעה מספר שבועות לפני כן כי היא לוקחת פסק זמן מעבודתה ב-WWE כדי להיות לצד משפחתה (ככל הנראה לאחר שנחשפה לכוונת החברה לחקור את אביה). 

על פי הדיווחים השונים, העובדת איתה ניהל מקמהן מערכת יחסים התפטרה מעבודתה בעקבות פחד שהנושא יחשף והיא תעמוד מתחת לאור הזרקורים. בהסדר הפיצוי, על פי דיווחים שונים, מקמהן נתן לה שלושה מיליון דולרים על מנת שלא תחשוף את מערכת היחסים ואת העובדה כי נתן גם לחברו לורינטייס לקיים איתה יחסי מין. 

יש לציין כי מדובר בחקירה פנימית של הארגון, כך שבשלב זה לא אמורות להיות השלכות משפטיות או פליליות, שכן אותה עובדת לשעבר מסרבת להעיד נגד מקמהן או להגיש תלונה במשטרה. כמו כן, מכיוון שמדובר בחקירה פנימית, ב-WWE חוקרים בעיקר את הנושא הכלכלי – האם הכפלת שכרה של העובדת גרם לכך שלמעשה החברה שילמה לה דמי שתיקה ופגעה ברווחי החברה (תשלום הפיצויים לאחר שהתפטרה הגיעה ישירות מחשבונו של מקמהן ולכן לא נחקר כהונאה).

מקמהן עצמו הודיע כי למרות שלא יתעסק בניהול השוטף של החברה, הוא עדיין שומר לעצמו את זכויות הניהול היצירתיות על התוכן שיופיע על המסך. וינס הוא גם לא האדם שיוותר על ההזדמנות לעשות יח"צ טוב לתכנית, ובעקבות החקירה הוא הודיע כי יופיע בתוכנית ששודרה בליל שישי האחרון, כאשר ברשת האמינו כי הוא יתייחס לפרשה. כמובן שכמו לא מעט פעמים בעבר, מקמהן הפתיע את כולם ולא דיבר על הנושא אלא רק איחל ערב נעים לקהל והותיר את כולם מאוכזבים, אבל הוא את הרייטינג שלו כבר אסף.

בנוסף, בארה"ב הופיעו דיווחים נוספים לפיהם לורינייטיס הוצא לחופשה מנהלית בעקבות החקירה, על מנת להרחיק אותו ממתאבקים ומתאבקות. מקמהן הודיע בינתיים כי ישתף פעולה עם החקירה ויחשוף כל מסמך או חומר שידרש ממנו על מנת להוכיח את חפותו בנושא. כעת נותר רק לראות אם כמו בעבר, מתישהו המציאות תהפוך לקו עלילה חדש על המסך, דבר שעם ההיסטוריה של ה-WWE לא נראה מופרך בכלל.