דמויות ומשחק בעובי דיקט: החדש של אדם סנדלר הוא בזבוז זמן

התסריט של "שיחוק" ("Hustle") אווילי ומהדקה הראשונה ברור לאן פניו מועדות. הרגעים היחידים ששווים צפייה הם אלה שמופיעים בהם שחקני NBA שגויסו ע"י המפיק - אחד לברון ג'יימס

דורון ברוש צילום: ללא
"שיחוק" ("Hustle")
"שיחוק" ("Hustle") | צילום: באדיבות נטפליקס

"שיחוק" ("Hustle"), נטפליקס

יש הרבה דברים ב"שיחוק". שיחוק הוא בטוח לא אחד מהם. אדם סנדלר, שהפיק את הסרט בצוותא עם לא פחות מלברון ג'יימס, מתפקד בסרט באופן לא רגיל כשחקן עם עלק אופי, בניגוד לסרטיו האחרים שבהם הוא מתפקד כדביל בסביבה של דבילים. זה לא טוב.

אגב, לא בגלל הופעה רעה של סנדלר. זה התסריט האווילי שמהדקה הראשונה ברור לאן פניו מועדות, וברורים הקשיים שייתקלו בהם המשתתפים בעלילה, וברור איך יגיע הסוף הטוב כעבור 90 דקות. הנה עוד כמה מילים על התסריט: רדוד, צפוי, דמויות בעובי דיקט, משחק בעובי דיקט, וכן הלאה.

תקציר העלילה: סטנלי שוגרמן (סנדלר) הוא סקאוט של קבוצת ה־NBA, פילדלפיה 76'. הוא משוטט ברחבי אמריקה והעולם כשמטרתו לאתר שחקן/שחקנים בעלי כישרון ברמה גבוהה במיוחד שיוכלו להצטרף לסיקסרס. הוא לא מוצא כזה, עד שבאופן מקרי, במשחק כדורסל רחוב, הוא נתקל בבו קרוז, פועל בניין ספרדי, גבוה ובעל כישרון נדיר, שאינו משחק כדורסל באופן סדיר כי מרוב שלבו טוב הוא משקיע את כל זמנו בעבודתו כדי להאכיל את אשתו ובתו הקטנה.

בדרכו להביא את בו לארצות הברית ולקבוצה נתקל סטנלי בקשיים רבים, אבל הוא גובר על כולם בכוח אישיותו היפה, בעזרת אשתו התומכת (קווין לטיפה, תפקיד נוסף לרזומה הצפיחית בדבש שלה) ובעידודו של סוכן שחקנים נוסף, שהוא לא פחות מקני סמית הגדול (האמיתי), ששיחק בשעתו - וזכה בשתי אליפויות - ביוסטון רוקטס.

תגיות:
אדם סנדלר
/
נטפליקס
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף